- Home
- Cultură-Media
- (02.01.2013, 07:58)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Zece lucruri de reţinut despre industria globală de publicitate
Jucătorii din industria de advertising şi-au redus estimările privind cheltuielile cu publicitatea la nivel global pe fondul recesiunii din Europa şi al situaţiei fiscale dificile din SUA, însă în pofida incertitudinilor, oportunităţile de dezvoltare pe pieţele emergente nu lipsesc, scrie adage.com. În continuare sunt prezentate zece lucruri despre piaţa globală de publicitate, dar şi estimări privind evoluţia industriei de advertising în următorii ani.
471 afișări
Zece lucruri de reţinut despre industria globală de publicitate (Imagine: Shutterstock
1. Piaţa de publicitate are o valoare de 500 miliarde de dolari. Potrivit estimărilor Group M, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare din lume, cheltuielile cu publicitatea la nivel global au fost în acest an mai mari de 500 miliarde de dolari. ZenithOptimedia, divizia de media a grupului Publicis, estimează însă că industria de media va depăşi acest prag în 2013.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Îți citește Poliția mesajele? Europol vrea să elimine criptarea din WhatsApp și Signal. Care sunt argumentele invocate
-
Undă verde pentru Centura Verde Bucureşti-Ilfov. Vot cu unanimitate din partea comisiilor reunite pentru mediu şi pentru păduri din Senat
-
Serghei Şoigu anunţă un număr impresionant de morţi în tabăra duşmanilor ucraineni
-
Grindeanu: Pas important pentru construcţia unei noi autostrăzi: Alternativa Techirghiol
2. Creşterea pieţei de publicitate a fost în 2012 de 3,9%, iar pentru 2013 estimarea se menţine.
3. Cheltuielile cu publicitate la nivel global au atins cel mai ridicat nivel din istorie.
Magna Global, parte a grupului de comunicare Interpublic, estimează că sumele investite în publicitate vor atinge anual, ce puţin până în 2017, un nivel record.
4. Evoluţia cheltuielilor cu publicitatea variază foarte mult în funcţie de regiune. În zona Asia/Pacific şi în America Latină sumele investite în advertising au explodat, pe fondul dezvoltării industriei de publicitate din pieţele emergente. ZenithOptimedia prognozează că sumele investite în publicitate în SUA nu vor atinge nivelul din 2007 înainte de anul 2015. În Europa de Vest cheltuielile cu publicitatea ar putea creşte uşor anul viitor.
Citeşte articolul întreg despre aspectele de reţinut cu privire la piaţa globală de publicitate pe www.zf.ro.
Citește pe alephnews.ro: SUA pregătesc un pachet de arme de 1 miliard de dolari pentru Ucraina
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Aplicația care știe dacă navighezi pe site-uri porno. Părinții și copiii își pot urmări istoricul reciproc
Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ultimele cuvinte pe care Ana-Maria a reușit să le rostească mamei sale, înainte să fie găsită moartă: „Mi-a zis că…”
CANCAN.RO
Diagnosticul de cancer al prințesei Kate Middleton: Meghan și Harry pun sare pe rana regală?
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe