- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (05.05.2015, 19:43)
- Departamentul Life
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
BRAT: Românii preferă călătoriile de agrement şi vacanţele scurte
Românii preferă călătoriile de agrement şi vacanţele mai scurte de o săptămână, muntele conducând în topul preferinţelor pentru concediile de câteva zile, arată rezultatele celui mai recent Studiu Naţional de Audienţă (SNA) FOCUS realizat de BRAT.
197 afișări
BRAT: Românii preferă călătoriile de agrement şi vacanţele scurte (Imagine: Hepta)
54% dintre români şi-au alocat în ultimele 12 luni resurse de timp şi financiare pentru vacanţe mai scurte de o săptămână, în timp ce 32% dintre cei intervievaţi au optat pentru o vacanţă mai lungă.
Universul studiului este reprezentat de populaţia din mediul urban din România cu vârsta cuprinsă între 14 şi 74 de ani. Studiul măsoară preferinţele de consum de bunuri şi servicii ale populaţiei urbane. Caracterul continuu al studiului şi eşantioanele mari (peste 10.000 de interviuri anual) permit observarea fluctuaţiilor preferinţelor populaţiei şi studierea lor în raport cu evoluţia socio-economică din România. Marja de eroare este de +/-0,8%.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 16:31
• DNSC: Continuă tentativa de fraudă telefonică în care apelanţii se dau angajaţi ai directoratului
-
astăzi, 15:27
• Un oficial iranian avertizează că Teheranul şi-ar putea revizui "doctrina nucleară"
-
astăzi, 14:29
-
astăzi, 14:55
-
astăzi, 12:44
-
astăzi, 11:23
• Rafila: Dacă sunt culpe medicale, trebuie evidenţiate. Dacă nu, medicii să fie apăraţi
-
astăzi, 11:26
• Acumularea de gaze, posibila cauză a exploziei produse miercuri la blocul din Craiova
-
astăzi, 11:18
• Josep Borrell: Ţările UE trebuie să trimită sisteme antirachetă în Ucraina
-
astăzi, 10:47
• Studiu: Aproape jumătate dintre români preferă să aibă în case între 22 şi 24°C
-
astăzi, 09:39
• Qatarul îşi reevaluează rolul de mediator între Israel şi Hamas
-
astăzi, 09:12
• Georgia: Parlamentul a adoptat în primă lectură legea privind ,,agenţii străini”
-
astăzi, 07:16
• Ucraina va participa la cel mai mare exerciţiu de apărare cibernetică al NATO
-
astăzi, 07:56
• Alegeri în Croaţia: Conservatorii de la putere câştigă parlamentarele, fără a avea o majoritate
-
astăzi, 15:00
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 785. Zelenski a cerut la reuniunea Consiliului European mai multe sisteme de apărare aeriană / Olanda se oferă să cumpere sisteme Patriot de la aliaţi pentru Kiev/ Ucraina spune că Rusia foloseşte mai multe gaze lacrimogene ilegale pe câmpul de luptă
-
astăzi, 05:45
Potrivit rezultatelor celui mai recent Studiu Naţional de Audienţă (SNA) FOCUS realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), cei mai mulţi dintre respondenţi (41%) şi-au declarat intenţia de a face o călătorie de agrement de scurtă durată în viitorul apropiat, ceea ce înseamnă că aproximativ 4 milioane de oameni plănuiesc să plece într-o vacanţă mai scurtă de o săptămână în 2015.
Destinaţia principală luată în considerare pentru planificarea vacanţelor scurte este de departe România, muntele conducând în topul preferinţelor pentru concediile de câteva zile. Acest aspect este influenţat şi de faptul că vacanţele la mare sunt limitate la anotimpul cald, ceea ce oferă litoralului un caracter sezonier.
39% dintre persoanele care au petrecut o vacanţă scurtă în România în ultimul an au ales cazarea în pensiuni/agroturism, în timp ce 47% dintre românii care au călătorit într-o ţară străină au optat pentru cazarea în hoteluri de 3 stele.
Indiferent de destinaţia aleasă, cei care optează pentru călătorii de agrement sau vacanţe mai scurte de o săptămână aleg, de cele mai multe ori, utilizarea automobilului, în detrimentul altor mijloace de transport.
BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presa scrisă, online, radio şi outdoor).
Studiul Naţional de Audienţă FOCUS este realizat de BRAT şi reprezintă unica sursă pentru piaţa de media şi publicitate din România pentru furnizarea rezultatelor de audienţă care sunt utilizate pentru tranzacţionarea spaţiului publicitar în presa scrisă. Studiul a fost lansat în urmă cu 12 ani, măsoară în prezent aproximativ 100 de titluri şi are circa 50 de beneficiari: editori, clienţi, regii şi agenţii de publicitate. Studiul FOCUS oferă date despre consumul de bunuri şi servicii din România pentru mai mult de 3.000 de mărci şi peste 200 de categorii de bunuri şi servicii.
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Petrecerile de zi au ajuns să fie tot mai preferate de tineri. De ce nu mai merg britanicii la club pe timpul nopții
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Noul album al lui Taylor Swift a fost lansat cu o zi mai repede, printr-o scurgere de informații. Cum au reacționat fanii artistei
Cum puteţi să luaţi 40.000 de euro direct pe Revolut să vă plătiţi instant creditele de la alte bănci. Cât veţi da înapoi pe lună. CALCUL
Ce este fenomenul „Bitcoin Halving” şi cum poate afecta acesta preţul celei mai puternice criptomonede din lume
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea e bomba sexy pentru care a divorțat Paszkany! Imagini incendiare cu noua iubită a milionarului, care e cu 24 de ani mai tânără
PROSPORT.RO
Familia lui Costel Corduneanu refuză să deschidă sicriul cu trupul neînsuflețit. Motivul pentru care apropiații au luat această decizie
CANCAN.RO
Turist italian, rămas fără cuvinte după ce a văzut ce mașini au oprit la un semafor, în BUCUREȘTI: „Este absurd!”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe