- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (13.02.2018, 21:51)
- Dan Straut , Mediafax
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ce despăgubiri puteau primi în 2017 pasagerii avioanelor întârziate sau anulate
Despăgubirile pe care le puteau obţine pasagerii în cazul întârzierii de peste trei ore ale avioanelor sau anulării curselor, dacă le-ar fi solicitat, cumulează 12 milioane de euro pe anul 2017, arată un studiu publicat marţi de compania AirHelp, specializată în obţinerea de compensaţii.
1133 afișări
„Pe parcursul anului 2017, peste 42.000 de pasageri care au călătorit din România au fost afectaţi de întârzieri de mai bine de trei ore ale zborurilor, respectiv anulări şi supraîncărcări ale curselor. AirHelp a calculat valoarea totală a compensaţiilor eligibile la aproximativ 12 milioane de euro (1 ianuarie - 31 decembrie 2017). Între oraşele din România şi cele din străinătate sunt operate anual peste 152.000 de zboruri, dintre care mai mult de 36.000 au înregistrat întârzieri sau anulări”, se arată într-un comunicat al companiei.
TITLURILE ZILEI
-
• Parizienii dau mașina pe bicicletă. De ce aleg francezii transportul pe 2 roți
-
ieri, 22:49
-
ieri, 21:53
-
ieri, 21:08
• Suedia adoptă o lege pentru a facilita schimbarea legală a sexului
-
ieri, 20:20
• Klaus Iohannis, despre candidatura la NATO: Am avut câteva discuţii foarte bune
-
ieri, 18:34
• Germania lansează un apel urgent pentru a susţine apărarea aeriană a Ucrainei
-
ieri, 18:01
-
ieri, 17:57
-
ieri, 17:30
• Comunicarea defectuoasă stă la baza sesizărilor de la Spitalul „Pantelimon” - raportul controlului
-
ieri, 14:11
-
ieri, 15:14
-
ieri, 13:12
-
ieri, 12:10
• Record de precipitaţii în Emiratele Arabe Unite. Inundaţiile au făcut pagube uriaşe, un om a murit
-
ieri, 12:33
-
ieri, 11:27
• Avertizarea ONU: Corpurile femeilor sunt transformate în "câmpuri de luptă"
-
ieri, 10:17
• Italia îi cere Israelului să oprească operaţiunile militare din Gaza
Potrivit AirHelp, cea mai aglomerată lună pentru România, în 2017, a fost noiembrie. După numărul mare de zboruri externe întârziate sau anulate, destinaţiile cele mai problematice au fost Istanbul (Turcia), Viena (Austria) şi Munchen (Germania). Ruta internă cu cele mai mari întârzieri sau anulări a fost Timişoara-Bucureşti, cu 17%.
Spre comparaţie cu aeroporturi precum Singapore Changi, care are referinţele cele mai bune, sau London Gatwick, aflat la polul opus, aeroporturile din România nu se află nici la coada clasamentului celor mai problematice, nici în topul lor. Performanţele înregistrate le plasează la mijlocul clasamentului.
Topul AirHelp, care ia în calul punctualitatea, serviciile şi rata de procesare a cererilor pentru compensaţii, arată că „operatorii aerieni Tarom şi Ryanair au printre cele mai slabe performanţe”.
Ştefan Radu, country manager AirHelp, a declarat: „Anul 2017 a fost foarte interesant pentru pasagerii companiilor aeriene. Să ne amintim de valul de curse anulate de TAP Portugal în lunile august şi septembrie, când pasagerii nu doar că nu au fost îmbarcaţi câteva zile la rând, dar nu au primit informaţii cu privire la statusul călătoriei lor. Imediat după acestea au venit anulările curselor Ryanair care, de asemenea, au afectat pasagerii”.
„Ceea ce uită mulţi dintre pasagerii afectaţi este că, în cazul întârzierii zborurilor cu mai mult de trei ore sau anulării curselor, au dreptul la compensaţii de la companiile aeriene, compensaţii care pot ajunge până la 600 de euro. Însă, deşi este dreptul lor, mai puţin de 2% dintre pasageri aplică pentru compensaţii. Recomandăm pasagerilor care au fost afectaţi de întârzieri sau anulări de zboruri în 2017 să-şi citească drepturile şi să se asigure că nu renunţă la o compensaţie pe care sunt îndreptăţiţi să o primească. Misiunea AirHelp este să ajutăm pasagerii să-şi primească compensaţiile. Este dreptul lor”, a subliniat oficialul companiei.
Pasagerii companiilor aeriene care au avut întârzieri sau anulări pot să-şi verifice eligibilitatea pentru compensaţii în aplicaţia gratuită AirHelp, disponibilă pentru iOS şi Android sau pe site-ul AirHelp. Întreg procesul nu durează mai mult de câteva minute.
Din 2013, de când a fost lansat, AirHelp a ajutat mai mult de cinci milioane de pasageri din întreaga lume, compensaţiile recuperate pentru aceştia depăşind 300 de milioane de euro. AirHelp are reprezentanţe în Europa, Asia şi America de Nord, care deservesc 30 de ţări, oferind asistenţă în 16 limbi, inclusiv româna. Compania are peste 500 de angajaţi la nivel mondial.
Citește pe alephnews.ro: LIVE UPDATE. Israelul pregătește lovitura pentru Iran. Netanyahu: „Este necesar să răspundem”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum arată sondajele la nivel European pentru alegerile din 6 iunie? Comisia, Parlamentul și Consiliul European vor avea un nou șef
Cum puteţi să luaţi 40.000 de euro direct pe Revolut să vă plătiţi instant creditele de la alte bănci. Cât veţi da înapoi pe lună. CALCUL
Resursa care sparge toate recordurile. Analiştii se aşteaptă ca preţul să atingă 3.000 de dolari pentru nici 30 de grame
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea e bomba sexy pentru care a divorțat Paszkany! Imagini incendiare cu noua iubită a milionarului, care e cu 24 de ani mai tânără
PROSPORT.RO
Prințesa Diana a explicat adevăratul MOTIV pentru care căsnicia sa cu Charles a eșuat. A făcut mărturisirea cu puțin timp înainte de a muri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe