- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ce este ”shoppertainment-ul” şi ce rol MAJOR are în industria de cumpărături
Ca să convingă oamenii să renunţe, măcar din când în când, la comoditatea cumpărăturilor efectuate online, unele dintre marile magazine şi centre comerciale din Marea Britanie apelează la diverse metode de a-i distra, creând ceea ce se cheamă ”shoppertainment“, scrie The Guardian.
Ce este ”shoppertainmentul” şi ce rol MAJOR are în industria de cumpărături
Divertismentul pentru cumpărători îmbracă diverse forme, de la invitarea acestora să stea cuminţi pe scaune şi să miroasă atenţi cafeaua pe care magazinul vrea să le-o vândă, la ateliere diverse sau chiar mici spectacole. Unul dintre primele magazine care a încercat să atragă lumea cu spectacole este Selfridges din Londra, care mai recent a început să organizeze ateliere pentru cei stresaţi, unde participanţii sunt ajutaţi să se ”regăsească“ prin intermediul unor activităţi cum ar fi curăţatul cartofilor.
TITLURILE ZILEI
-
-
ieri, 20:26
• România intră în Air Schengen de la 31 martie. Ce schimbări apar şi ce trebuie să ştiţi
-
ieri, 21:57
• Polonia va trimite trupe la Jocurile Olimpice de la Paris, pe fondul unor probleme de securitate
-
ieri, 22:43
• Obama şi Bill Clinton se vor alătura lui Biden pentru a strânge 25 de milioane de dolari
-
ieri, 22:00
-
ieri, 19:51
• Atacul de la Moscova: Rusia susţine că deţine dovezi despre implicarea Ucrainei în masacru
-
ieri, 18:31
• FIFA şi UEFA caută răspunsuri pe fondul unei anchete de corupţie în Federaţia Spaniolă de Fotbal
-
ieri, 17:50
• Avertismentul lui Zelenski: Războiul Rusiei poate ajunge în Europa, dar şi în SUA
-
ieri, 17:45
-
ieri, 17:55
-
ieri, 17:04
-
ieri, 16:52
-
ieri, 16:09
• Casa Albă reprogramează întâlnirea anulată de Netanyahu de la Washington
-
ieri, 15:39
-
ieri, 15:48
-
ieri, 14:18
Debenhams, care şi-a recrutat şef de la Amazon anul trecut, organizează preselecţii în stilul emisiunilor TV destinate descoperirii de talente ca X-Factor pentru angajaţi în unele din magazinele sale, pentru a transforma mersul la cumpărături într-o experienţă cât mai amuzantă, scrie Business Magazin.
Pentru recenta sa inaugurare, centrul comercial Westgate Oxford a apelat la o serie de mici spectacole inspirate de Alice în Ţara Minunilor, iar angajaţii unuia dintre magazinele chiriaşe, John Lewis, au beneficiat de pregătire din partea unei companii de teatru în toată regula, Oxford Playhouse, inclusiv de lecţii de dicţie şi de limbaj al trupului, ca să-şi joace cât mai bine rolurile în faţa clienţilor.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO