- Home
- Economic
- BUCURESTI, (13.10.2015, 10:40)
- Marius Oncu
CONFERINŢA MEDIAFAX - Preşedintele AMRCR Dan Şucu: Clientul este cel care decide pentru retaileri în privinţa programului de funcţionare şi ofertei de produse
Retailerii resping restricţionarea programului de funcţionare, întrucât clientul este singurul care trebuie să decidă când intră în magazin şi cât stă, iar statul nu trebuie să intervină nici în privinţa prezenţei produselor româneşti,a declarat şeful AMRCR, Dan Şucu, la conferinţa MEDIAFAX Talks about Retail.

CONFERINŢA MEDIAFAX - Preşedintele AMRCR Dan Şucu: Clientul este cel care decide pentru retaileri în privinţa programului de funcţionare şi ofertei de produse (Imagine: Dragos Savu/Mediafax Foto)
"Contează ce-i place şi ce vrea clientul. Iar clientul prin intrările în magazine, prin cumpărăturile făcute la diferite ore şi in diferite zile ale săptămânii decide câte ore stau magazinele noastre deschise", a spus preşedintele Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR), referindu-se la posibilitatea ca programul magazinelor să fie restricţionat.
Interacţiunea dintre clienţi şi magazine se face doar pe bazele clientului, a afirmat el.
"Diferenţa este că noi suntem votaţi zilnic sau măcar săptămânal", a afirmat Şucu.
TITLURILE ZILEI
-
ieri, 20:47
• Ilie Bolojan: ne place sau nu ne place, am cheltuit în ultimii ani mai mult decât ne putem permite
-
ieri, 20:21
-
ieri, 17:49
• Piedone este noul şef al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor - surse
-
ieri, 22:43
• Demonstraţie antiguvernamentală la Bratislava cu zeci de mii de participanţi
-
ieri, 21:56
-
ieri, 18:56
• Elon Musk a distribuit un interviu de pe platforma X al europarlamentarului Georgiana Teodorescu
-
ieri, 18:45
-
ieri, 16:43
• Există riscul ca România să rămână fără gaze? Răspunsul lui Sebastian Burduja
-
ieri, 17:07
-
ieri, 15:33
• Marcel Ciolacu, după întâlnirea cu FMI: Vom prioritiza proiectele publice
-
ieri, 16:15
• Ruşii susţin că au preluat controlul asupra unui nou oraş din estul Ucrainei
-
ieri, 16:12
-
ieri, 16:21
• Nicuşor Dan, anunţ despre Parcul IOR: Suntem hotărâţi să recuperăm bucata retrocedatǎ
-
ieri, 14:09
-
ieri, 14:29
• ONU solicită Washingtonului să anuleze sancţiunile împotriva Curţii Penale Internaţionale
De asemenea, autorităţile nu ar trebui să intervină nici în privinţa prezenţei produselor româneşti pe rafturile magazinelor.
"Este un subiect vechi care ne preocupă. Clienţii transmit de aproximativ cinci ani că vor să se întâlnească cu produse româneşti. (...) Acest proces este într-un curs accelerat şi nu considerăm necesară o intervenţie administrativă", a spus preşedintele AMRCR.
Senatul a adoptat, marţi, o propunere legislativă care instituie obligaţia comercianţilor persoane juridice să achiziţioneze produsele din categoriile carne, legume şi fructe în proporţie de cel puţin 51% corespunzător fiecărei categorii, din lanţul alimentar scurt, adică din producţie românească.
Conferinţa Mediafax Talks about Retail este organizată marţi, 13 octombrie, la hotel J.W.Marriott, de către agenţia de presă Mediafax, ĭn parteneriat cu Asociaţia Marilor Reţele Comerciale din România, şi reuneşte reprezentanţi ai Guvernului, ai autorităţilor competente, factorii de decizie din industrie şi reprezentanţii mediului de afaceri din domeniul retailului, dar şi din domeniile conexe.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




PROSPORT.RO

CANCAN.RO

GANDUL.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe