- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (28.06.2013, 12:14)
- Ioan Dornescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
CONFERINŢA Mediafax Talks about Transport&Logistics - UNTRR: Transportul rutier, tratat ca "Cenuşăreasa economiei". Ministerul Transporturilor nu-şi ia în serios atribuţiile
Transportul rutier este tratat ca "Cenuşăreasa economiei", iar situaţia existentă, care generează evenimente precum accidentul din Muntenegru, arată că Ministerul Transporturilor nu-şi ia în serios atribuţiile legate de acest sector, potrivit reprezentanţilor UNTRR.
178 afișări
Constantin Isac (Imagine: Razvan Chirita/Arhiva Mediafax Foto)
"Situaţia în transportul rutier care generează astfel de evenimente spune un singur lucru: că Ministerul Transporturilor nu-şi ia în serios treaba legată de organizarea acestei ramuri economice extrem de importante. Transportul rutier este tratat ca o Cenuşăreasă a economiei naţionale", a declarat vineri, la conferinţa Mediafax Talks about Transport & Logistics, Constantin Isac, vice-preşedinte al Uniunii Naţionale a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR).
El a arătat că în acest domeniu este nevoie de reglementări şi de respectarea acestora, precum şi de găsirea de soluţii la problemele care apar în sistem.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 12:25
-
astăzi, 11:40
-
astăzi, 07:00
-
astăzi, 12:03
-
astăzi, 11:43
-
astăzi, 11:05
-
astăzi, 10:37
-
astăzi, 10:06
• Acord de cooperare în domeniul apărării, semnat de România şi Coreea de Sud
-
astăzi, 09:35
-
astăzi, 10:30
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 790. Ucraina şi SUA au ,,finalizat” acordurile pentru rachetele cu rază lungă de acţiune / Atacuri asupra Kievului din timpul nopţii, respinse / Marea Britanie va propune un ajutor militar majorat pentru Ucraina
-
astăzi, 07:47
-
ieri, 22:13
• Blinken: Sunt crime împotriva umanităţii în provincia Xinjiang
-
ieri, 21:43
• Acuzaţia de la procesul lui Trump: a orchestrat un plan pentru a manipula alegerile din 2016
-
ieri, 21:27
• UE ameninţă că va opri de joi funcţiile TikTok Lite: riscuri pentru sănătatea mintală a copiilor
-
ieri, 13:17
• Cum va fi vremea în minivacanţa de Paşte. Prognoza meteo pe două săptămâni
Printre solicitările adresate autorităţilor de către UNTRR în ultimii doi ani se numără modificarea unei hotărâri de Guvern care să permită reducerea amenzilor, eliminarea taxei de drum la nivel judeţean şi a celor de tranzit unde nu există centuri de ocolire, repararea podurilor care leagă drumuri europene sau eliminarea suprapunerilor legislative.
Alte solicitări au vizat creşterea securităţii în transportul de persoane şi marfă prin corectarea modalităţilor de obţinere a permiselor şi atestatelor şi îmbunătăţirea controlului în trafic.
Reprezentantul UNTRR a afirmat că transportatorii străini nu sunt trataţi similar cu cei români, nefiind sancţionaţi pentru abateri, în condiţiile în care firmele locale primesc amenzi mai mari decât în ţări precum Germania sau Franţa.
Isac a arătat că este nevoie de extinderea controalelor fiscale la firmele de transport pentru eliminarea concurenţei neloiale.
Dacă aceste acţiuni nu sunt făcute "ca la carte", vor apărea "catastrofe" în transportul rutier, a mai spus el.
Un autocar cu turişti români s-a răsturnat, duminică, într-o prăpastie din Muntenegru, accidentul soldându-se cu 18 morţi şi 29 de răniţi. Accidentul s-a produs la Grlo, pe o şosea dintr-o regiune montană la 30 de kilometri nord de Podgorica, capitala Muntenegrului.
Anchetatorii muntenegreni au stabilit că autocarul se deplasa cu o viteză de 80 de kilometri pe oră, aceasta fiind de două ori mai mare decât limita admisă pentru acest sector de drum, potrivit datelor înregistrate de tahograf, citate de presa locală.
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Timpul trece, suferința rămâne. Anxietatea pe care o simțiți ar putea fi „doliu pandemic”
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Citește pe www.zf.ro: Adevărul de pe stradă: Câte maşini sunt de fapt în Bucureşti.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Primele & singurele imagini cu Mititelu Jr., după ce s-a intoxicat cu medicamente! E bine, mersi!
CANCAN.RO
Sfântul Gheorghe, sărbătoare IMPORTANTĂ pentru români. Ce nu ai voie să faci astăzi. Tradiții și obiceiuri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe