- Home
- Economic
- ORADEA, (11.05.2015, 21:23)
- Adina Oşan , Marian Buga
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Contractul pentru reluarea lucrărilor la tronsonul de autostradă Borş-Suplacu de Barcău, semnat
Conducerea CNADNR şi o asociere româno-spaniolă au semnat, luni, contractul pentru reluarea lucrărilor la tronsonul Borş-Suplacu de Barcău din Autostrada Transilvania, preţul mediu pe kilometru fiind de 2,6 milioane de euro, faţă de 4,33 milioane de euro cât ar fi costat lucrările făcute de Bechtel.
4325 afișări
Contractul pentru reluarea lucrărilor la tronsonul de autostradă Borş-Suplacu de Barcău, semnat (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
La Prefectura Bihor a avut loc, luni, semnarea contractului de execuţie a tronsonului de autostradă cuprins între Borş şi Suplacu de Barcău, documentul fiind semnat de către reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) şi ai consorţiului de firme câştigătoare, respectiv Corsan SA - Corvian Construccion SA, SC Consinit SRL, SC Road Consulting & Design Solution SRL şi SC Via Design SRL, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Directorul CNADNR, Narcis Neaga, a declarat că în urma licitaţiei de atribuire a contractului a rezultat un preţ mediu de aproximativ 2,6 milioane de euro pe kilometru, faţă de 4,33 milioane de euro cât s-ar fi plătit către Bechtel.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 13:49
-
astăzi, 13:34
-
astăzi, 12:08
-
astăzi, 11:46
-
astăzi, 10:45
-
astăzi, 10:36
• Rafila, despre achiziţiile centralizate pentru spitale: Mi se pare o idee foarte bună
-
astăzi, 08:29
• Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
-
astăzi, 09:40
-
astăzi, 12:30
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 792. Zelenski avertizează că Rusia plănuieşte să perturbe summitul de pace de la Elveţia / SUA confirmă că au trimis rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina / Papa Francisc face apel la o pace ,,negociată" în Ucraina
-
astăzi, 07:57
• Expert: Bolile transmise de ţânţari se răspândesc în Europa din cauza crizei climatice
-
-
astăzi, 07:24
• Veneţia introduce o taxă de intrare de 5 euro începând de joi
-
ieri, 21:31
• Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
ieri, 20:55
• Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
ieri, 20:30
• Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
"Pentru ceea ce mai avea de executat (compania Bechtel - n.r.), adică ce va executa consorţiul, preţul era undeva la 4,33 milioane de euro, preţ care nu includea spaţii de servicii şi alte elemente esenţiale de autostradă. În urma licitaţiei, s-a ajuns la un preţ de aproximativ 2,6 milioane euro pe kilometru, în care sunt incluse şi spaţiile pentru servicii", a declarat Neaga.
Contractul a fost semnat pentru suma de 701 milioane de lei fără TVA, adică 158,7 milioane de euro, iar lucrările ar urma să înceapă în aproximativ o lună şi jumătate.
Neaga a adăugat că tronsonul va avea trei noduri şi se evaluează posibilitatea ca un nod al autostrăzii să fie unit cu centura rutieră a municipiului Oradea.
CNADNR a atribuit, în 31 martie, asocierii formate din Corsan SA - Corviam Construccion SA (Spania), Consinit SRL, Road Consulting & Design Solution SRL şi Via Design SRL contractul pentru finalizarea tronsonului de autostradă de 60 de kilometri Suplacu de Barcău - Borş, construit în proporţie de 50% de americanii de la Bechtel.
Valoarea ofertei câştigătoare a contractului de proiectare şi execuţie pentru finalizarea autostrăzii Braşov - Târgu Mureş - Cluj - Oradea, secţiunea 3C: Suplacu de Barcău - Borş (km 4+200 - km 64+450), este de 701 milioane lei, fără TVA, potrivit unui comunicat al CNADNR de la acea vreme.
Durata estimată a lucrărilor este de doi ani, la care se adaugă o perioadă de garanţie de 30 luni.
Lucrările la acest tronson au început în 2007.
Proiectul autostrăzii Braşov-Borş, denumit Autostrada Transilvania, a fost aprobat în 2003 şi început în 2004, în baza unui contract de 2,2 miliarde de euro încheiat cu Bechtel, care trebuia executat până în 2012. Contractul a suferit în decursul timpului mai multe modificări şi a fost reziliat în mai 2013.
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 14:29
-
astăzi, 14:15