Cris-Tim vrea să introducă tehnologia blockchain în procesul de producţie

Pentru a oferi consumatorilor accesul la toate informaţiile legate de producţie, compania Cris-Tim intenţionează să folosească tehnologia blockchain, a anunţat vineri Radu Timiş Jr., directorul comercial al producătorului de mezeluri, la evenimentul „Meet the Food”.

376 afişări
Imaginea articolului Cris-Tim vrea să introducă tehnologia blockchain în procesul de producţie

Cris-Tim vrea să introducă tehnologia blockchain în procesul de producţie

Nevoia producătorilor de a li se recunoaşte calitatea produselor i-a determinat să apeleze la ideea de „blockchain” pentru a aduce informaţia despre procesul realizării alimentelor, către clienţi.

„Ne confruntăm cu lipsa de credibilitate. Ca să putem dovedi că ceea ce susţinem chiar există, credem că accesul trebuie să fie liber pentru consumator la absolut tot ceea ce înseamnă acest proces, de la ideea la comercializare. Asta face blockchainul, democratizează accesul la informaţie, din orice punct, din orice paliere”, a spus Radu Timiş Jr.

Acesta a mai adăugat că vrea să transparentizeze procesul de realizare al produselor nu doar din momentul „ieşirii de pe poarta fabricii şi ajungerii la raft, ci din faza procurării ingredientelor de la furnizori”.

Radu Timiş jr. a spus că intenţionează să facă posibil ca „orice om de pe planetă care accesează internetul să vadă în perspectivă integrală fluxul tehnologic, nu doar partea de ingrediente”. În viziunea sa, blockchain va asigura „un spectacol live al producţiei” pentru a ridica credibilitatea clienţilor.

Cris-Tim are două fabrici de mezeluri (la Filipeştii de Pădure şi la Măgureni, ambele în judeţul Prahova), două fabrici de ready meal (la Filipeştii de Pădure şi la Bucureşti) şi o unitate de procesare a laptelui, tot în judeţul Prahova.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici