Facebook a depăşit estimările de profit

Facebook a depăşit, miercuri, estimările Wall Street privind profitul realizat, dar a alocat suma de 3 miliarde de dolari pentru acoperirea unei sancţiuni a autorităţilor din SUA, informează Reuters.

87 afişări
Imaginea articolului Facebook a depăşit estimările de profit

Facebook a depăşit estimările de profit

Acţiunile celei mai mari reţele sociale online din lume au crescut cu mai mult de 10%, până la 200,50 de dolari, compania recâştigând, în mare parte, terenul pierdut anul trecut, pe fondul încetinirii creşterii şi a costurilor asociate cu scandalurile legate de confidenţialitate.

Valoarea înţelegerii cu autorităţile, stabilită la 3 miliarde de dolari, dar care ar putea creşte până la 5 miliarde dolari, a redus profitul net al companiei, în primul trimestru, la 2,43 miliarde de dolari sau 85 de cenţi pe acţiune.

Veniturile totale din primul trimestru au crescut cu 26%, până la 15,1 miliarde de dolari, de la 12 miliarde de dolari anul trecut, depăşind din nou estimările medii ale analiştilor, de 15 miliarde de dolari.

Acesta este un indicator puternic al faptului că agenţiile de publicitate continuă să vadă valoarea platformei Facebook, aşa cum au făcut-o înainte de controversele privind confidenţialitatea, spun analiştii financiari.

Numărul utilizatorilor lunari şi zilnici ai Facebook au crescut cu 8% faţă de anul trecut, la 2,4 miliarde şi, respectiv, 1,6 miliarde, în conformitate cu previziunile.

Cheltuielile totale din primul trimestru au fost de 11,8 miliarde de dolari, incluzând valoarea sancţiunii, în creştere cu 80% faţă de anul precedent, deoarece compania a angajat moderatori de conţinut şi a investit în controlul securităţii. Conducerea Facebook preconizase creşteri de 47% până la 55% în acest an.

Comisia federală pentru comerţ din SUA investighează plângerile conform cărora Facebook a divulgat informaţii personale ale unui număr de 87 de milioane de utilizatori, companiei britanice Cambridge Analytics.

Facebook intenţionează să se concentreze pe comunicarea privată, integrând serviciile sale de mesagerie pe Facebook, Instagram şi WhatsApp, dar nu a făcut încă public modul în care va adapta acest demers la modelul său de afaceri, bazat pe publicitate.

Compania a lansat luna trecută un sistem de vânzări care permite utilizatorilor să achiziţioneze produse direct pe Instagram şi testează un sistem de plăţi WhatsApp în India pe care intenţionează să-l introducă în alte ţări, a declarat directorul executiv Mark Zuckerberg.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici