- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (16.02.2018, 13:22)
- Dan Straut
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Linia ferată de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni | CFR a anunţat data la care sunt programate proiectarea şi executarea lucrărilor
Proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru realizarea legăturii feroviare Gara de Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti Otopeni sunt programate pentru perioada 2019-2020, a transmis CFR SA - administratorul reţelei feroviare publice - la solicitarea Mediafax.
22512 afișări
Linia ferată de la Gara de Nord la Aeroportul Otopeni. CFR a anunţat data la care sunt programate proiectarea şi executarea lucrărilor
„Pentru 2018 se estimează elaborarea studiului de fezabilitate pentru stabilirea soluţiei finale de realizarea a legăturii feroviare Gara de Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă şi lansarea licitaţiei pentru proiectul tehnic şi execuţia lucrărilor. Pentru perioada 2019-2020 se estimează proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru realizarea acestei legături feroviare”, menţionează CFR SA.
„Termenul de realizare a lucrărilor se va determina în urma elaborării studiului de fezabilitate, în conformitate cu legislaţia specifică. În ceea ce priveşte termenele estimate, trebuie avute în vedere termenele impuse legal pentru fiecare etapă a proiectului”, se menţionează în documentul citat.
TITLURILE ZILEI
-
• VIDEO. Primul om cu cip Neuralink în creier joacă „Mario Kart” cu ajutorul device-ului
-
astăzi, 10:06
• Vremea se încălzeşte în Capitală. Ploi şi maxime de 24 de grade
-
astăzi, 10:01
• Cresc preţurile în industria prelucrătoare, construcţii şi în comerţ
-
astăzi, 08:41
• Horia Constantinescu renunţă la şefia ANPC pentru a candida la Primăria Constanţa
-
ieri, 23:00
• Pentagonul alocă 20 miliarde dolari pentru dezvoltarea avionului care-l va înlocui pe F-22 Raptor
-
astăzi, 06:25
-
astăzi, 05:46
• 4 obiceiuri proaste la masă care te fac să îmbătrâneşti mai repede
-
astăzi, 07:36
• Podul prăbuşit din Baltimore: Cadavrele a doi muncitori, recuperate din apă
-
ieri, 16:55
-
ieri, 22:31
-
ieri, 21:00
-
ieri, 22:26
-
ieri, 13:02
• Principele Regent Nicolae va fi repatriat şi înhumat lângă fratele său, Regele Carol al II-lea
-
ieri, 13:45
• Şefa ASSMB şi managerul Spitalului Colţea, cercetaţi sub control judiciar
-
ieri, 19:15
-
ieri, 18:05
CFR SA precizează că a calculat aceste termene fără a lua în considerare eventualele contestatii ale ofertanţilor. „După transmiterea documentaţiei la ANAP (n.n.- Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice), este necesară o perioadă de minimum 10 zile lucrătoare pentru validare. În ipoteza în care nu se respinge documentaţia şi nu se solicită clarificări/completări de către ANAP, de la publicarea anuntului pe SEAP şi până la atribuirea contractului sunt necesare minimum 3 luni pentru perioada de clarificări, analiza ofertelor, notificarea ofertanţilor şi semnarea contractului, conform termenelor menţionate în legislaţia specifică”.
Ulterior, după aprobarea studiului de fezabilitate prin Hotărâre de Guvern, urmează o altă licitaţie pentru achiziţia proiecului tehnic şi a execuţiei, de circa 3 luni. „Durata contractului pentru lucrări de proiectare şi execuţie a fost estimată la 18 luni, însă aceasta poate fi modificată, în funcţie de rezultatele studiului de fezabilitate”, precizează CFR SA.
Procedura de licitaţie a fost lansată în luna septembrie 2016, cu deschidere oferte în luna decembrie 2016, însă, deoarece nu s-a prezentat niciun ofertant, procedura a fost anulată. „În anul 2017, CFR SA a fost nevoită să refacă documentatia de licitaţie pentru acest proiect, în conformitate cu noile prevederi legislative în domeniul achiziţiilor publice (Legea 99/2016 şi HG nr.907/2016), precum şi conform recomandărilor reprezentanţilor ANAP”, menţionează compania. Iar în prezent „se aşteaptă validarea de către ANAP pentru procedura de licitaţie privind revizuirea studiului de fezabilitate pentru linia de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Otopeni” şi „ulterior acestei validări va urma lansarea procedurii pe SEAP”.
Potrivit CFR SA, modernizarea Liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti Otopeni este inclusă în Master Planul General de Transport şi în lista de proiecte finanţate din POIM 2014-2020.
Valoarea estimată a obiectivului de investiţii prevăzută în Master Planul General de Transport este de 97,15 milioane de euro, fără TVA.
Citește pe alephnews.ro: Cillian Murphy devine vegan: „Mi-e dor de brânză. Nu îmi lipsește carnea”
Citește pe www.zf.ro: Revoltă la Carrefour în România: Cu cât sunt plătiţi angajaţii
Citește pe www.zf.ro: Surpriză de la Kaufland în România. A investit deja peste 1 mil. euro
Citește și: Compania lui Jeff Bezos, cel mai bogat om din lume, le oferă angajaţilor 5.000 de dolari pentru a demisiona
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Ce se întâmplă când bei vin roșu, de fapt. Expertiza surprinzătoare a medicului Vlad Ciurea
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe