- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Maybach va deveni istorie. De ce renunţă Daimler să mai fabrice automobilul din 2013
Grupul german Daimler va renunţa la fabricarea brandului de lux Maybach, din cauza pierderilor generate şi a vânzărilor extrem de mici, automobilul urmând să fie înlocuit din 2013 de modele mai scumpe din gama Mercedes-Benz clasa S.
Maybach va deveni istorie. De ce renunţă Daimler să mai fabrice automobilul din 2013 (Imagine: Bogdan Danescu/Mediafax Foto)
"Am avut discuţii interne ample despre cum putem obţine cel mai mare succes pe segmentul de lux şi am ajuns la concluzia că şansele de vânzare ale brandului Mercedes sunt mai bune decât cele ale Maybach", a declarat directorul general Dieter Zetsche cotidianului german Frankfurter Allgemeine Zeitung.
Zetsche intenţionează în schimb să crească numărul de modele din clasa S de la trei la şase, pentru a mări volumul vânzărilor, posibil să îl dubleze la 80.000 de maşini pe an.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 20:08
• Cîrstoiu: Nu am vrut niciodată să fac administraţie politică în Capitală
-
astăzi, 21:10
• COMENTARIU Lelia Munteanu: Un bucheţel de rachete la aniversarea Ayatollahului Khamenei
-
astăzi, 21:57
-
astăzi, 22:23
• Guvernul se împrumută iar de la români. Ce dobânzi primiţi dacă împrumutaţi statul
-
astăzi, 18:13
-
astăzi, 18:19
-
astăzi, 20:02
-
astăzi, 15:17
-
astăzi, 19:08
• NATO promite sisteme suplimentare de apărare pentru Ucraina
-
astăzi, 20:40
-
astăzi, 15:33
-
astăzi, 21:29
• Zboruri suspendate ale unor companii aeriene din cauza tensiunilor din Orientul Mijlociu
-
astăzi, 17:00
-
astăzi, 18:01
-
astăzi, 11:26
• Iarnă în plină primăvară. Transfăgărăşanul este din nou acoperit de zăpadă
"Nu ar fi potrivit să dezvoltăm un succesor al modelului actual Maybach", a adăugat Zetsche într-un interviu acordat publicaţiei, care va fi publicat integral sâmbătă.
Daimler intenţiona ca vânzările brandului Maybach, relansat în 2002 după o pauză de 60 de ani, să atingă 1.000 de maşini pe an, dar acestea au ajuns anul trecut la circa 200 de unităţi.
Volkswagen (VW) şi BMW au avut mai mult succes pe segmentul superlux, datorită mărcilor britanice Bentley şi Rolls-Royce.
Analiştii din industria auto au susţinut de mult timp că Maybach nu are o poziţie puternică pe piaţă.
Vânzările de automobile Rolls-Royce, fabricate de BMW, au crescut cu 41% în primele nouă luni ale acestui an, la 2.441 unităţi, datorită preţului mai mic al modelului Ghost.
În cazul automobilelor Bentley, produse de VW, vânzările au urcat cu 31%, la 4.763 unităţi.
Maybach a devenit o asemenea problemă de imagine pentru Daimler, încât grupul nu a mai publicat în ultimii câţiva ani date lunare referitoare la vânzările brandului, preferând să prezinte doar statistici anuale.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO