Ministerul Transporturilor: Se lucrează la cele două şantiere feroviare de pe Coridorul IV paneuropean - Mediafax

Ministerul Transporturilor: Se lucrează la cele două şantiere feroviare de pe Coridorul IV paneuropean

Ministerul Transporturilor (MT) a anunţat, pe Facebook, sâmbătă, care este stadiul lucrărilor pe Coridorul IV paneuropean la lucrări care vizează modernizarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare şi creşterea vitezei la 160 km/h.

562 afişări
Imaginea articolului Ministerul Transporturilor: Se lucrează la cele două şantiere feroviare de pe Coridorul IV paneuropean

Ministerul Transporturilor: Se lucrează la cele două şantiere feroviare de pe Coridorul IV paneuropean

„Pe şantierele feroviare km 614 - Cap Y Bârzava (2a) şi Cap Y Barzava - Cap Y Ilteu (2b) se fac terasamente şi consolidări pe întreaga distanţă. Lucrările includ construirea mai multor poduri, podeţe, tuneluri, modernizarea staţiilor, dar şi implementarea sistemului de siguranţă a traficului ERTMS (European Railway Traffic Management System - n.r.)”, au scris reprezentanţii MT, pe Facebook.

La finele lunii mai 2017, Compania Naţională de Căi Ferate şi Asocierea Astaldi SpA - FCC Construccion SA - Salcef Construzioni Edili e Ferroviarie SpA – SC Thales Systems România SRL au semnat cele două contracte pentru reabilitarea unor secţiuni feroviare situate pe Coridorul IV paneuropean, respectiv reabilitarea secţiunilor feroviare km 614 - Cap Y Bârzava (2a) şi Bârzava (cap Y) – Ilteu (cap Y) (2b), situate pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul IV paneuropean) Nürnberg–Praga–Viena–Budapesta–Curtici–Simeria–Braşov–Bucureşti–Constanţa. Valoarea contractelor se ridică la 3,45 miliarde de lei, fără TVA, iar sursa de finanţare pentru execuţia lucrărilor de reabilitare este asigurată din fonduri nerambursabile şi de la bugetul de stat, anunţa atunci CFR.

Contractele au ca obiectiv reabilitarea a 77,95 km de infrastructură şi suprastructură feroviară pentru circulatia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h, lucrări de terasamente şi consolidări pe întreaga distanţă, construirea/modernizarea a 28 poduri (dintre care două peste râul Mureş) şi a 64 de podeţe, construirea unui tunel de 603 metri lungime, lucrări civile în 11 staţii de cale ferată (inclusiv halte şi puncte de oprire), lucrări de electrificare şi energoalimentare, precum şi lucrări de implementare a sistemului de siguranţă a traficului ERTMS (ETCS nivel 2 + GSMR).

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici