- Home
- Economic
- WASHINGTON, (03.08.2014, 17:03)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Procter&Gamble vrea să renunţe la aproximativ 100 de branduri, pentru reducerea costurilor
Procter&Gamble, cel mai mare producător de bunuri de consum la nivel mondial, intenţionează să vândă sau să renunţe la circa 100 de branduri, în următorii doi ani, pentru a reduce costurile şi a se concentra pe cele mai importante linii de produse.
10190 afișări

Procter&Gamble vrea să renunţe la aproximativ 100 de branduri, pentru reducerea costurilor
Cele 70-80 de branduri care vor rămâne în portofoliul P&G au reprezentat 90% din vânzări şi peste 95% din profitul companiei din ultimii trei ani, a declarat directorul general al companiei, A.G. Lafley, relatează Bloomberg.
El a arătat că reevaluează portofoliul de branduri al companiei şi a început deja să restrângă operaţiunile grupului.
Până în prezent, cea mai notabilă decizie a fost vânzarea diviziei producătoare de alimente pentru animale, pentru 2,9 miliarde de dolari.
TITLURILE ZILEI
-
• VIDEO.„Justițiarul de Berceni”, de la vânătoare de parcări ilegale la vânătoare de pedofili
-
ieri, 17:50
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 125 / O ţară donează încă 70 de milioane de euro / Statele occidentale susţin apărarea Ucrainei / Ruşii bombardează fără încetare / Zelenski, despre atacul asupra centrului comercial din Kremenciuk în care au murit 20 de persoane: Terorism neruşinat / Putin îi sancţionează familia lui Biden
-
ieri, 15:36
• România se înnoieşte cu 231 de sisteme de rachete antiaeriene MANPAD
-
ieri, 17:04
• Ţara care îi sare în ajutor Ucrainei. Donează încă 70 de milioane de euro
-
ieri, 16:02
-
ieri, 22:46
• Bulgaria expulzează 70 de membri ai personalului diplomatic rus
-
ieri, 22:11
• Proiectul de act normativ privind reducerea preţului carburanţilor va fi discutat joi de Guvern
-
ieri, 22:18
• Banca Naţională a Ungariei a majorat dobânda de referinţă cu 185 de puncte de bază, la 7,75%
-
ieri, 22:39
• Trump şi-a îndemnat susţinătorii înarmaţi să ia cu asalt Capitoliul, declară un consilier
-
ieri, 14:00
-
ieri, 19:26
-
ieri, 16:06
• Tragedia războiului. Aproximativ 1,5% din populaţia Siriei a murit de la începutul războiului
-
ieri, 17:21
• Cele trei sate propuse de România pentru competiţia Best Tourism Villages
-
ieri, 11:00
-
ieri, 14:49
• VIDEO Mihaela Buzărnescu, victorie şi calificare în turul doi la Wimbledon. Câţi bani a câştigat
-
ieri, 11:57
Între cele mai importante branduri ale companiei se află detergenţii Tide, scutecele Pampers, pasta de dinţi Crest şi aparatele de ras Gillette.
"Va fi o companie mai mică şi mai puţin complicată, care va fi mai uşor de operat", a spus Lafley la o conferinţă cu analiştii.
El a refuzat ulterior, într-un interviu, să identifice brandurile la care se va renunţa.
"Vom vinde un brand de peste 1 miliard de dolari, dacă nu mai este strategic. Nu vindem muştele de pe coada câinelui", a spus şeful P&G.
Între brandurile care ar putea fi vândute se numără Ausonia, Discreet, Blend-a-Dent, Braun, Oral-B şi Rindex, care realizează fiecare vânzări de sub 100 de milioane de dolari, consideră Ali Dibadj, analist la Sanford C. Bernstein în New York.
Vânzările P&G au scăzut cu 1%, la 20,2 miliarde de dolari, în trimestrul al patrulea, încheiat la 30 iunie. Analiştii anticipau vânzări de 20,5 miliarde de dolari.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.



CANCAN.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 23:36
-
ieri, 23:15