REPORTAJ: Aglomeraţie, muzică şi mult praf la inaugurarea Mega Mall. Cum arată mall-ul de 165 de milioane de euro - GALERIE FOTO

Câteva mii de persoane au vizitat centrul comercial Mega Mall, deschis joi în Bucureşti, însă unitatea şi-a primit vizitatorii printre schele, mult praf şi spaţii interioare în curs de amenajare.

42392 afișări
Imaginea articolului REPORTAJ: Aglomeraţie, muzică şi mult praf la inaugurarea Mega Mall. Cum arată mall-ul de 165 de milioane de euro - GALERIE FOTO

REPORTAJ: Aglomeraţie, muzică şi mult praf la inaugurarea Mega Mall (Imagine: Victor Ciupuliga/Mediafax Foto)

Mall-ul de lângă Arena Naţională este dezvoltat de fondul sud-african de investiţii New Europe Property Investments (NEPI), iar centrul comercial trebuia inaugurat iniţial pe 23 aprilie. Pentru a nu rata şi cea de-a doua dată anunţată pentru inaugurare, NEPI a decis deschiderea centrului comercial, când acesta încă este un şantier.

GALERIA FOTO AICI

TITLURILE ZILEI

Centrul este cea mai mare investiţie realizată de fondul de investiţii în România, construcţia fiind începută în februarie 2014. Investiţia în centrul comercial este estimată la 165 de milioane de euro.

Dintr-o suprafaţă totală construită de 210.000 metri pătraţi, 72.000 reprezintă spaţiul închiriabil. Suprafaţa este ocupată aproape în întregime, iar pentru cele câteva spaţii mici rămase disponibile s-a creat o listă de aşteptare pentru potenţialii retaileri, potrivit declaraţiilor anterioare ale dezvoltatorului.

Cele două intrări principale ale mall-ului sunt încă în curs de amenajare, oamenii fiind nevoiţi să facă slalom printre utilaje, dale, gropi şi promoter-ii care împart pliante pentru diferitele magazine. De asemenea, spaţiile verzi şi faţada nu sunt finalizate.

La intrarea dinspre Şoseaua Iancului, zeci de persoane aşteptau joi dimineaţa să se înscrie la o tombolă.

În interiorul centrului, vizitatorii sunt întâmpinaţi cu muzică dată la volum maxim şi standuri unde se oferă gratuit baloane şi sucuri răcoritoare. Şi aici, zeci de persoane stăteau la cele patru standuri amenajate, pensionarii fiind interesaţi să intre în posesia cât mai multor baloane. Întrebat de ce a luat atât de multe baloane, un bătrân a răspuns: "Duc acasă la nepoţi şi la copiii de la bloc".

În locuri izolate se mai văd schele, iar aproximativ 20% dintre magazine sunt încă în curs de amenajare. Având în vedere că încă se lucrează foarte mult, un vizitator de aproximativ 50 de ani, îmbrăcat cu o cămaşă elegantă pe care a asortat-o la o bluză de trening şi-a aprins o ţigară şi se plimba printre magazine în timp ce fuma.

Un angajat de la curăţenie conducea o maşină de spălat gresia la etajul 1 şi încerca să şteargă podeaua, însă în urmă lăsa o dâră mare de noroi. În rest, erau foarte mulţi angajaţi care spălau vitrinele, barele de protecţie şi scările rulante.

Zona de mâncare de la ultimul etaj este şi ea în curs de amenajare, dar asta nu îi împiedica pe vizitatori să se oprească la fast food-uri şi să mănânce, în ciuda mirosului de şantier care persistă. Ca şi în restul mall-ului, la zona de restaurante aproximativ 75% dintre spaţii erau deja pregătite pentru vizitatori.

Cele mai aglomerate magazine erau cele de la subsol, unde se află marii retaileri de electrocasnice, care aveau multe oferte la diferite produse, dar şi hypermaketul Carrefour.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici