ZF: România devine un jucător important pe piaţa producţiei de electrocasnice

  • România se conturează ca un hub de producţie de electrocasnice
  • Patru fabrici noi fiind au fost anunţate în ultimii doi ani
  • Investiţii de 200 de milioane de euro
582 afișări
Imaginea articolului ZF: România devine un jucător important pe piaţa producţiei de electrocasnice

România devine un jucător important pe piaţa producţiei de electrocasnice

România se conturează ca un hub de producţie de electrocasnice, patru fabrici noi fiind anunţate în ultimii doi ani, după investiţii de 200 mil. euro, anunţă Ziarul Financiar. 

România va ajunge astfel la 11 fabrici de electrocasnice - frigidere, aspiratoare, sau maşini de spălat.

Proiectele noi sunt o a doua fabrică a Arctic în România, o investiţie a gigantului chinez Haier în producţia de frigidere, o nouă unitate de producţie de aspiratoare a nemţilor de la Kärcher şi o fabrică preluată recent de compania italiană De’Longhi.

Ele vin să completeze peisajul unde sunt activi şapte jucători precum Miele, Electrolux sau Philips.

Piaţa locală a pierdut o investiţie masivă după ce nemţii de la Bosch au renunţat să mai construiască o fabrică de maşini de spălat. Ar fi urmat să investească peste 100 mil. euro, pentru care ceruseră ajutor de stat, dar acesta le-a fost refuzat.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici