Românii şi bulgarii, codaşi la rezervarea vacanţelor online. Care sunt cele mai accesate pagini în rândul românilor

Jumătate dintre utilizatorii de internet din UE au declarat că şi-au rezervat vacanţa sau deplasările prin mediul online. Cei mai mulţi dintre aceştia au fost înregistraţi în Luxemburg, Finlanda şi Germania, pe ultimele locuri fiind România şi Bulgaria, potrivit Eurostat.

144 afișări
Imaginea articolului Românii şi bulgarii, codaşi la rezervarea vacanţelor online. Care sunt cele mai accesate pagini în rândul românilor

Românii şi bulgarii se află pe ultimele locuri în UE în privinţa rezervării vacanţelor on-line

Doar 18% dintre români îşi rezervă online vacanţele, urmaţi de bulgari cu 17%. Pe primele locuri în topul Eurostat din 2017 se află Luxemburg (73%), Finlanda (65%) şi Germania (64%).

Surprinzător, nu tinerii din UE accesează cel mai mult internetul pentru rezervarea vacanţelor, ci persoanele cu vârsta cuprinsă între 65 şi 74 de ani - 47% dintre aceştia utilizând mediul online pentru cumpărarea deplasărilor şi a vacanţelor, pe când doar 41% dintre tinerii între 16 şi 24 ani folosesc internetul pentru aceste servicii.

TITLURILE ZILEI

La nivel naţional, în general, majoritatea românilor folosesc zilnic internetul, în special pe mobil. Cele mai accesate pagini în rândul românilor sunt reţelele de socializare. 76% dintre români au utilizat internetul zilnic.

Jumătate dintre utilizatorii din România folosesc internetul pe mobil, iar 65% accesează cel mai frecvent reţelele de socializare, mai arată studiul Eurostat pentru 2018.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici