STUDIU | Firmele care oferă pachete extrasalariale sportive îşi păstrează mai uşor angajaţii

Firmele care oferă pachete sportive ca beneficii extrasalariale îşi păstrează mai uşor angajaţii, 40% dintre companiile de pe piaţa românească acoperind integral costul serviciului pentru salariaţi, au declarat miercuri Andrei Creţu şi Iulian Cîrciumaru, cofounderi 7Card, într-o conferinţă de presă.

95 afişări

Imaginea articolului STUDIU | Firmele care oferă pachete extrasalariale sportive îşi păstrează mai uşor angajaţii

STUDIU | Firmele care oferă pachete extrasalariale sportive îşi păstrează mai uşor angajaţii

Firmele care oferă pachete sportive ca beneficii extrasalariale îşi păstrează mai uşor angajaţii, 40% dintre companiile de pe piaţa românească acoperind integral costul serviciului pentru salariaţi, au declarat miercuri Andrei Creţu şi Iulian Cîrciumaru, cofounderi 7Card, într-o conferinţă de presă.

„Companiile din România - nu doar cele internaţionale, ci şi cele locale - încurajează tot mai mult practicarea unui sport, fiind conştiente că angajaţii care sunt activi fizic devin mai productivi şi mai energici la locul muncă, fapt ce influenţează în mod indirect, într-un mod pozitiv, rezultatele pe termen lung ale afacerilor. Totodată, introducerea unui abonament la o sală de sport printre beneficiile extrasalariale ajută la atragerea şi retenţia angajaţilor în companie”, a explicat Andrei Creţu, co-fondator 7Card (Benefit Seven).

Potrivit celor doi fondatori, 40% dintre companii acoperă integral costurile serviciilor sportive, iar 12% parţial, fiind vorba de companii din industriile de dezvoltare software, servicii de consultare, bunuri de larg consum şi telecomunicaţii - în general, industriile care sunt competitive din punct de vedere al pieţei. „Industria IT, nu este niciun secret aici, deoarece ei sunt mai răsfăţaţi şi li se oferă mai multe beneficii. S-au mişcat multe în ultimul an, avem şi cazuri din retail, în care se implică angajatorul şi suportă o parte din cost, automotive, firme din zona de manufacturing, producţie, în Timişoara de exemplu, pentru că acolo sunt multe companii producătoare de diverse componente şi oferă 7Card ca beneficiu”, a declarat Andrei Creţu.

„Companiile care acoperă integral costurile sunt în genereal acelea unde concurenţa pe forţa de muncă este foarte mare, pentru că acolo simte cineva că trebuie să se diferenţieze într-un fel”, a adăugat Iulian Cîrciumaru.

În perioada iulie 2017 - iulie 2018, numărul companiilor care acordă un astfel de abonament cu acces la reţeaua de centre sportive şi de recreere din ţară a crescut cu 46%, mai exact în prezent 1.418 angajatori oferă acest beneficiu. În iulie 2018, numărul utilizatorilor activi a ajuns la aproximativ 34.000, în creştere cu 42% faţă de iulie 2017, iar până la finalul anului se estimează atingerea pragului de 40.000.

Cei mai mulţi utilizatori, 40% dintre ei, se află în Bucureşti, pe următoarele locuri fiind cei din Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara, Braşov, iar în topul preferinţelor activităţilor sportive desfăşurate de către utilizatorii cardului se află fitness-ul şi aerobicul, urmate de dansuri, activităţi de escaladă sau yoga.

Compania a ajuns în prezent la un număr de peste 600 de săli în întreaga ţară şi un număr total de 33.683 de utilizatori. Pentru acest an, compania estimează o cifră de afaceri de 7 milioane de euro, în creştere cu 50%.

În februarie 2016, compania de ticketing Sodexo a preluat 20% din acţiunile Benefit Seven, iar la sfârşitul lunii a anunţat preluarea restului de 40% din acţiunile companiei, urmând ca finalizarea tranzacţiei să aibă loc în vara anului 2019.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Taguri:
7CARD ,
ANGAJAŢI ,
RESURSE UMANE
Versiunea: mobil  |  completa

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.