- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (07.09.2019, 16:38)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Volkswagen se pregăteşte de cea mai mare ofensivă electrică din industria auto. Acord pentru contrucţia unei fabrici gigant
Volkswagen a încheiat un acord cu compania suedeză Northvolt pentru construcţia unei fabrici gigant de baterii în Germania. De asemenea, firma a confirmat datele de producţie pentru două noi modele cheie.
32407 afișări
Volkswagen se pregăteşte de cea mai mare ofensivă electrică din industria auto. Acord pentru contrucţia unei fabrici gigant
Compania germană a spus că producţia de baterii cu litiu-ion va începe la sfârşitul anului 2023 sau la începutul anului 2024, o mişcare vitală pentru capacitatea Volkswagen de a realiza ceea ce compania numeşte „cea mai mare ofensivă electrică din industria auto din întreaga lume”.
Grupul intenţionează să lanseze aproape 70 de modele electrice noi în următorul deceniu şi speră să construiască 22 de milioane de maşini electrice în această perioadă. Firma investeşte peste 30 de miliarde de euro în electrificarea ofertei sale în următorii patru ani, determinată parţial de presiunea autorităţilor de reglementare şi de nevoia ieşirii din scandalul privind emisiile poluante.
TITLURILE ZILEI
-
-
ieri, 21:31
• Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
ieri, 20:55
• Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
ieri, 20:30
• Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
-
ieri, 18:49
• CSM a respins cererea de suspendare din funcţie a judecătoarei lui Vlad Pascu
-
ieri, 17:53
• Atenţionare MAE: Franţa menţine controalele la frontierele interne până în 31 octombrie
-
ieri, 17:32
-
ieri, 16:29
• Proiectul Start Up Nation 2024 a fost pus în consultare publică
-
ieri, 08:00
• Eficienţa Energetică în viaţa oamenilor din perspectiva anilor 2050
-
-
ieri, 15:52
• Piedone, răspuns pentru Ciolacu: Exclus să mă retrag din această cursă
-
ieri, 15:35
-
ieri, 14:59
-
ieri, 11:55
-
ieri, 07:17
• Compania coreeană Hanwha vrea să înfiinţeze în România un hub industrial pentru Europa
-
ieri, 11:59
Dacă reuşeşte, Volkswagen ar putea depăşi rivali precum Tesla şi sau compania chineză BYD, finanţată de miliardarul Warren-Buffet în China.
Bateriile litiu-ion, majoritatea produse în prezent în China, sunt o parte critică a strategiei Volkswagen. Bateriile reprezintă aproximativ o treime din costul maşinilor electrice, potrivit firmei de consultanţă Wood Mackenzie.
China găzduieşte 70% din capacitatea de producţie globală a celulelor de litiu, Statele Unite ocupând locul secund, cu 12%. Europa rămâne în urmă şi găzduieşte doar aproximativ 3% din capacitatea de producţie globală, potrivit Comisiei Europene.
Volkswagen investeşte 900 de milioane de euro în joint-venture-ul cu Northvolt. O parte din bani vor merge în fabrică, iar restul va asigura Volkswagen o participaţie de 20% la Northvolt şi un loc în consiliul de administraţie.
Volkswagen a confirmat, de asemenea, că producţia noii serii de maşini electrice ID.3 va începe în noiembrie, cu primele modele livrate clienţilor anul viitor. O ediţie limitată a ID.3 urmează să îşi facă debutul mondial pe 9 septembrie la Salonul Auto de la Frankfurt.
De asemenea, în premieră va fi prezentată o versiune electrică a colecţiei Volkswagen Beetle. Conversia Beetle este realizată de o companie parteneră de specialitate, eClassics, şi va folosi componente din noua maşină de oraş e-up!.
Porsche, unul dintre brandurile premium ale Volkswagen, a confirmat că va începe să producă prima sa maşină sport electrică totală - Taycan - pe 9 septembrie.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Citește pe www.zf.ro: De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Experiment: un tânăr s-a transformat într-un om al străzii pentru a demonstra că poate deveni milionar într-un an. Câți bani a câștigat în 10 luni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe