ZF A început Salonul Auto de la Frankfurt: Volkswagen promite cea de-a treia revoluţie a industriei auto. Lista premierelor IAA include şi noul Ford Puma ce va fi produs din această toamnă la Craiova

Automobilul electric devine tot mai accesibil, iar producătorii auto se concentrează tot mai mult pe acest segment, motiv pentru care Volkswagen şi-a propus să „democratizeze” maşina electrică şi să propună o alternativă viabilă la celebrul Golf, cel mai bine vândut automobil din Europa – noul ID.3.

1756 afişări
Imaginea articolului ZF A început Salonul Auto de la Frankfurt: Volkswagen promite cea de-a treia revoluţie a industriei auto. Lista premierelor IAA include şi noul Ford Puma ce va fi produs din această toamnă la Craiova

Automobilul electric devine tot mai accesibil, iar producătorii auto se concentrează tot mai mult pe acest segment, motiv pentru care Volkswagen şi-a propus să „democratizeze” maşina electrică şi să propună o alternativă viabilă la celebrul Golf, cel mai bine vândut automobil din Europa – noul ID.3.

Noul model, care face parte dintr-o întreagă gamă de automobile care va schimba complet percepţia asupra maşinilor electrice, vine cu dimensiuni similare cu ale unui Golf, dar cu un spaşiu interior comparabil cu al unui Passat alături de tehnologii noi, unele dintre ele regăsite numai pe modelele Tesla.

ID.3 va fi disponibil în trei versiuni de baterie, cu autonomie de 330 km. 420 km şi 550 km. Preţul de pornire va fi unul „sub 30.000 de euro” pentru versiunea de bază, în timp ce versiunea cu autonomie de 550 km va fi de „sub 40.000 de euro”.

Deja primele 30.000 de maşini ID.3 au fost deja rezervate, dintre care 550 de către români, cererea depăşind cota iniţială, iar în continuare dealerii pot accepta comenzi ce vor fi livrate începând cu prima parte a anului viitor.

Odată cu ID.3 cei de la Volkswagen vin şi cu un nou e-Up! Electric care va avea un preţ de pornire de circa 21.000 de euro în Germania, iar în România, cu bonusul de 10.000 de euro, ar putea fi cumpărat cu numai 11.000 de euro.

De partea cealaltă, la Frankfurt, considerat altădată cel mai important şi mare Salon Auto din lume, lipsesc numeroase mărci precum Alfa Romeo, Renault, Aston Marin, Citroen, Fiat, Dacia, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Rolls-Royce, Toyota şi Volvo. Chiar şi aşa, mărcile germane, de la VW la BMW şi Opel dar şi americanii de la Ford promit o serie de noutăşi importante precum VW ID.3, noile versiuni electrificate de la BMW precum X1, X3 sau Seria 3, conceptul BMW Vision M Next sau noul MINI Cooper SE Countryman ALL3 plug-in hybrid.

Articol din Ziarul Financiar

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici