- Home
- Externe
- SAN FRANCISCO, (12.07.2013, 07:51)
- Iuliana Enache
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
ACCIDENTUL de la San Francisco: Piloţii nu au discutat despre viteza prea mică a avionul decât în ultimul moment
Piloţii zborului Asiana 214, care s-a prăbuşit la San Francisco la sfârşitul săptămânii trecute, nu au început să discute despre viteza prea mică a avionului decât în ultimele secunde dinaintea accidentului, au anunţat joi autorităţile americane.
370 afișări
ACCIDENTUL de la San Francisco: Piloţii nu au discutat despre viteza prea mică a avionul decât în ultimul moment (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Nu există nicio menţionare a vitezei până cu aproximativ nouă secunde înainte de impact", a declarat Deborah Hersman, directoarea agenţiei americane pentru securitatea transporturilor (NTSB), după ascultarea conversaţiilor din interiorul carlingii, înregistrate de cutia neagra.
Primele elemente ale anchetei au stabilit că aeronava, a cărei prăbuşire la aterizare a provocat moartea a două persoane şi rănirea altor 182, avea o viteză prea mică şi o altitudinea prea scăzută în apropierea aeroportului din San Francisco.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 12:08
-
astăzi, 11:46
-
astăzi, 10:45
-
astăzi, 10:36
• Rafila, despre achiziţiile centralizate pentru spitale: Mi se pare o idee foarte bună
-
astăzi, 08:29
• Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
-
astăzi, 09:40
-
astăzi, 12:30
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 792. Zelenski avertizează că Rusia plănuieşte să perturbe summitul de pace de la Elveţia / SUA confirmă că au trimis rachete cu rază lungă de acţiune în Ucraina / Papa Francisc face apel la o pace ,,negociată" în Ucraina
-
astăzi, 07:57
• Expert: Bolile transmise de ţânţari se răspândesc în Europa din cauza crizei climatice
-
-
astăzi, 07:24
• Veneţia introduce o taxă de intrare de 5 euro începând de joi
-
ieri, 21:31
• Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
ieri, 20:55
• Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
ieri, 20:30
• Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
-
ieri, 18:49
• CSM a respins cererea de suspendare din funcţie a judecătoarei lui Vlad Pascu
-
ieri, 17:53
• Atenţionare MAE: Franţa menţine controalele la frontierele interne până în 31 octombrie
Hersman a amintit că piloţii au cerut de două ori - cu trei secunde şi cu o secundă şi jumătate înainte de impact - autorizaţia de a evita aterizarea şi de a lua altitudine. Cele două cereri au fost formulate de piloţi diferiţi, a precizat ea.
Mai mulţi experţi au subliniat că decizia de a accelera a fost luată mult prea târziu.
Pilotul care se ocupa de aterizare şi care era în curs de calificare pe aeronava Boeing 777 şi copilotul său, instructorul, care era pentru prima dată formator pe un astfel de zbor, nu au folosit aparatele de pilotaj automat. Acestea din urmă nu prezentau nicio anomalie, potrivit NTSB.
Datele furnizate de cutiile negre arată că nu a fost "nicio funcţionare anormală a pilotului automat, a directorului de zbor sau a auto-manetelor", a subliniat Hersman.
Ea a vorbit, de asemenea, despre informaţiile din presă cu privire la eventuala orbire a pilotului de către o lumină puternică.
Pilotul Lee Kang-Kuk a declarat "că a observat un punct luminos care putea fi o reflectare a soarelui, dar nu era sigur", a declarat ea.
"Sursa de lumină era chiar în faţa avionului, dar nu pe pista de aterizare (...). (Pilotul) a declarat că nu crede că această lumină i-ar fi afectat vederea, deoarece a putut vedea instrumentele de control al zborului (...). Niciunul dintre piloţi nu a menţionat această lumină în timpul discuţiilor", a adăugat ea.
Zborul 214 Asiana Airlines, a doua companie sud-coreeană ca mărime, s-a prăbuşit sâmbătă pe aeroportul din San Francisco după ce coada aparatului a lovit un dig ce separa pista de aterizare de apa golfului.
Două adolescente chineze au decedat în acest accident.
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Citește pe www.zf.ro: De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe