- Home
- Externe
- (04.04.2019, 11:57)
- Ioana Scholler
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Prăbuşirea avionului Ethiopian Airlines: A fost identificată una dintre posibilele cauze ale dezastrului aviatic/ Piloţii, exoneraţi de acuzaţii: Au urmat procedurile recomandate
Avionul Boeing 737 Max prăbuşit în Etiopia, în urma căruia au murit 157 de persoane luna trecută, a avut un senzor deteriorat la decolare de un obiect străin sau o pasăre, relatează ABC News.
9730 afișări
Prăbuşirea avionului Ethiopian Airlines: A fost identificată una dintre posibilele cauze ale dezastrului aviatic
Senzorul deteriorat a declanşat date incorecte şi a determinat piloţii să oprească software-ul sistemului automat, cunoscut sub numele de MCAS. Totuşi, sistemul s-ar fi declanşat singur, astfel împingând avionul în jos, declară surse implicate în investigaţie pentru ABC News.
Piloţii ar fi încercat să ridice manual avionul, dar nu au reuşit să recapete controlul, în cele din urmă rezultând în prăbuşirea aeronavei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Musk are planuri controversate cu cipurile Neuralink: Oamenii se vor contopi cu Inteligența Artificială
-
Veste bună pentru Diaspora. Zboruri directe spre Aeroportul Milano Bergamo din Bacău, de vineri
-
Strâns cu uşa de regimul Putin, patronul aplicaţiei Telegram a anunţat că a blocat mii de utilizatori
-
Românii au promisiuni că vor intra complet în Schengen, inclusiv terestru
Nu a fost clar iniţial dacă echipajul a repornit în mod intenţionat sistemul MCAS, care a fost proiectat să împingă nasul avionului 737 MAX în jos în cazul în care avionul intră în picaj. Sistemul este suspectat de producerea celor două accidente recente ale avioanelor Boeing 737 Max 8.
O persoană cu cunoştinţe despre aeronavă a spus că sistemul nu se poate reactiva, decât dacă este solicitat de piloţi. O posibilitate este ca echipajul să fi reactivat MCAS în încercarea de a reduce forţele pe coloana de comandă sau pentru că nu au reuşit să reducă picajul avionului în mod manual.
Boeing a avertizat împotriva speculaţiilor înainte de un raport preliminar, în timp ce anchetatorii etiopieni nu au putut fi contactaţi pentru comentarii.
Software-ul sistemului automat al companiei Boeing se află în centrul anchetelor cu privire la prăbuşirea aeronavei Ethiopian Airlines de luna trecută şi a unui accident al companiei Lion Air, petrecut în Indonezia în luna octombrie.
Compania Ethiopian Airlines urmează să publice joi primul raport despre prăbuşire.
Echipajul aeronavei Ethiopian Airlines a urmat procedurile recomandate înaintea prăbuşirii
Piloţii aeronavei Boeing 737 MAX prăbuşită în Etiopia au urmat procedurile recomandate de compania Boeing, conform primului raport oficial emis de autorităţi în urma accidentului aerian în urma căruia au murit 157 de persoane, relatează BBC.
În pofida eforturilor depuse, piloţii „nu au fost capabili să controleze aeronava”, a declarat Dagmawit Moges, ministrul Transporturilor din Etiopia.
Zborul ET302 s-a prăbuşit la şase minute de la decolarea de pe aeroportul din Addis Ababa.
„Echipajul a făcut în mod repetat toate procedurile puse la dispoziţie de producător, dar nu au fost capabili să controleze aeronava”, a declarat Moges în cadrul unei conferinţe în Addis Ababa.
Într-un comunicat emis de Ethiopian Airlines, directorul executiv Tewolde Gebre Mariam a transmis că este „foarte mândru de nivelul ridicat de profesionalism al piloţilor”.
„Este păcat că nu au reuşit să redreseze aeronava din picaj”, se menţionează în comunicat.
Dezastrul aviatic petrecut în Etiopia este al doilea incident din ultimele patru luni în care este implicată o astfel de aeronavă. În octombrie 2018, un avion al companiei Lion Air s-a prăbuşit în mare, în apropierea capitalei indoneziene Jakarta. La bord se aflau 189 de persoane şi nu a existat niciun supravieţuitor.
Compania Boeing a anunţat pe 13 martie suspendarea zborurilor avioanelor 737 Max în întreaga lume, după deciziile similare luate de Uniunea Europeană şi Statele Unite.
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Putin: „Nu vom ataca NATO, dar vom doborî toate avioanele F-16 trimise Ucrainei”
Citește pe www.zf.ro: Capcana din maşinile şoferilor: Detaliul pe care conducătorii auto îl ignoră zilnic şi le poate aduce o amendă de 3.300 lei
Citește pe www.zf.ro: Pagina verde. Plastic – realităţi şi prejudecăţi. Ce se aruncă şi ce nu se aruncă în containerul pentru deşeuri din plastic?
Citește și: Liderul opoziţiei din Marea Britanie, concluzie pesimistă: Theresa May nu a făcut progrese semnificative în ceea ce priveşte Brexit
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Mirel din Timişoara, renegat de familie după crima oribilă! Gestul făcut de fiecare membru în parte
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe