- Home
- Life-Inedit
- (08.03.2016, 11:33)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Agenda ascunsă a noilor butoane Facebook
Săptămâna trecută Facebook a lansat oficial noile butoane, pe lângă clasicul ”like„, aşa-zisele ”reacţii“, care se aflau în testare de luni bune, informează bussinesmagazin.ro
1863 afișări
Agenda ascunsă a noilor butoane Facebook
Astfel, paginile reţelei sociale şi postările s-au umplut de ”haha-uri“ sau ”uau-uri“. Conform BM.ro, oamenii nu au mai dat ”like“ la o poză, ci au reacţionat prin ”ador“ sau ”haha“, dacă era vorba de o pisicuţă ce citeşte în timp ce se dă cu rolele.
Misiunea Facebook de a construi „reacţiile“ a început în urmă cu un an. Zuckerberg a fost de acord cu faptul că utilizatorii au nevoie de o metodă mai nuanţată de a interacţiona cu postările de pe reţeaua de socializare.
TITLURILE ZILEI
-
-
astăzi, 17:31
• Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
astăzi, 17:10
• Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
astăzi, 17:05
• Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
-
astăzi, 16:30
• Polonia este pregătită să-i trimită în ţara lor pe ucrainenii apţi de luptă
-
astăzi, 15:57
-
astăzi, 15:40
-
astăzi, 15:09
• Cum se încearcă fentarea legii Simonis de către cei care au păcănele în sate şi în comune
-
astăzi, 14:58
• Toţi cei şase operatori de transport feroviar de călători, integraţi pe platforma de bilete online
-
astăzi, 14:56
-
astăzi, 13:49
-
astăzi, 13:34
-
astăzi, 12:08
-
-
astăzi, 11:46
-
astăzi, 09:40
Poate vă gândiţi la faptul că o comunicare mai nuanţată şi clară se face prin comentarea unui articol. Din cauza faptului că tot mai mulţi oameni accesează Facebook prin intermediul telefoanelor mobile e mai convenabilă interacţiunea prin apăsarea unui buton, astfel emoticoanele (pictograme utilizate pentru a exprima în conversaţiile online diverse stări şi sentimente) par a fi un pas natural pentru reţeaua de socializare.
1,6 miliarde de utilizatori de Facebook folosesc „like” de peste 6 miliarde de ori pe zi!. Companiile caută postările care obţin cele mai multe interacţiuni – like-uri sau share‑uri pentru a-şi spori popularitatea paginii. Dar în acelaşi timp butonul de „îmi place” nu este o unealtă potrivită pentru anumite lucruri – a murit cineva, un cutremur a devastat o regiune din Asia etc.
Aşa că era normal să apară o schimbare. Partea complicată este faptul că această reţetă a fost de succes pentru Facebook până acum. Dacă faci o schimbare, rişti să pierzi ceea ce aveai deja.
„Like-ul este o caracteristică definitorie a Facebook-ului. Era necesar ca această modificare să fie executată foarte bine, fără a distrage atenţia şi fără crea dezordine. Alternativa unui buton de «îmi displace» a fost respinsă pe motiv că ar crea prea mult negativism”, a spus Chris Cox, unul dintre oamenii de la Facebook responsabili cu Newsfeed-ul (fluxul de noutăţi), pentru Bloomberg.
Citeşte continuarea pe bussinesmagazin.ro
Citeşte şi: Cât de mulţi bani fac Apple, Google sau Facebook în fiecare secundă. Cum se acumulează profitul lor în timp real - VIDEO
Citeşte şi: Averea lui Zuckerberg creşte cu 5,5 miliarde de dolari, după rezultatele bune ale Facebook
Citeşte şi: Facebook a înregistrat anul trecut venituri de 17,9 miliarde dolari şi 1,59 miliarde de utilizatori
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe