Cele mai frecvente greşeli de machiaj

De cele mai multe ori, apelăm la machiaj pentru a-ne evidenţia calităţile. Doar că nu întotdeauna rezultatul este cel dorit.

1988 afișări
Imaginea articolului Cele mai frecvente greşeli de machiaj

Cele mai frecvente greşeli de machiaj (Imagine: Shutterstock)

Sprâncenele exagerat de îngroşate cu creionul dermatograf constituie cea mai mare greşeală de machiaj a secolului XXI, potrivit rezultatelor unui sondaj realizat de un distribuitor de produse cosmetice.

Potrivit rezultatelor acestui sondaj, sprâncenele exagerat de creionate - o metodă cosmetică foarte populară printre vedete precum Coleen Rooney şi Catherine, ducesa de Cambridge - sunt cea mai mare greşeală de machiaj a ultimului secol.

Pe poziţia a doua în acest top s-au situat urmele de fond de ten vizibile în jurul bărbiei, iar podiumul este completat de buzele exagerat de mărite prin diverse metode chirurgicale, informează dailymail.co.uk.

Opusul greşelii de pe locul întâi, pensarea exagerată a sprâncenelor, practicată de vedete precum Pamela Anderson, s-a situat pe locul al patrulea şi este urmată în top de conturarea buzelor cu o nuanţă închisă la culoare combinată cu un ruj deschis.

Topul 10 este completat de următoarele greşeli: palme portocalii rezultate în urma aplicării loţiunilor autobronzante, sprâncenele unite, părul slinos, picioarele neepilate, urmele de ruj pe dinţi (aşa cum i s-a întâmplat anul trecut, într-o emisiune televizată, actriţei Scarlett Johansson).

În top au mai intrat, printre altele, greşeli precum machiaj general exagerat, dinţi îngălbeniţi, călcâie îngroşate, extensii de păr prost aplicate, aluniţe false, rădăcini ale părului nevopsite, mersul la culcare fără demachiere în prealabil.

Peste o treime dintre participantele la sondaj şi-au dat seama că fac frecvent o greşeală de machiaj.

În ceea ce priveşte propriile metode de înfrumuseţare, 85% dintre participantele la sondaj au spus că de obicei se ghidează după principiul "mai puţin înseamnă mai mult".

În acelaşi timp, 75% dintre participante au spus că au devenit mai pricepute în acest domeniu odată cu înaintarea în vârstă.

Sondajul, la care au participat circa 2.000 de femei, a fost realizat de distribuitorul de produse cosmetice Superdrug.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici