Dacia, în topul celor mai valoroşi producători de maşini

Brand Finance Romania 50 a făcut clasamentul mărcilor pe 2017. Din 2012 până în 2018, valoarea mărcii a crescut de la 860 mil. de dolari la 1.5 miliarde. Astfel, Dacia este pe locul 60 în topul celor mai valoroşi producători de maşini.

1459 afișări
Imaginea articolului Dacia, în topul celor mai  valoroşi producători de maşini

Dacia, în topul celor mai valoroşi producători de maşini

Pe primul loc este Mercedes, brand cotat la 44 mld. $ valoare, în creştere cu 24% comparativ cu 2016 (conform raportului Brand Finance). Creşterea în 2017 pentru Mercedes a fost de 10% (2.3 mil. maşini vândute). CEO-ul David Haigh, de la Brand Finance, crede că reinventarea gamei de modele, completarea ei cu SUV-uri şi adoptarea tehnologiilor verzi i-a ajutat să crească atât de mult.

Pe locul doi al clasamentului e Toyota, care a scăzut ca valoare cu 6%, la 43.7 mld. $. Deloc departe de capitalizarea Mercedes. BMW e şi ea în top 3. Comparativ cu Toyota, BMW a crescut cu 6% şi a ajuns la aproape 42 mld. $ valoare de piaţă. După părerea experţilor, scăderea Toyota vine din Asia, acolo unde cei mai mulţi consumatori din China au început să aleagă brand-uri premium ca Mercedes, BMW şi Audi, în loc de modele de top Toyota.

TITLURILE ZILEI

Un salt puternic spre topul clasamentului l-a făcut Tesla, care a crescut cu 106%, la 5.7 mld. $ valoare. Este una dintre cele mai mari creşteri procentuale printre mărcile populare. Acum, americanii sunt pe locul 19, 11 poziţii mai sus.

CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI AICI 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici