- Home
- Life-Inedit
- (12.10.2014, 11:39)
- Paula Rusanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Likefunding: Cum să faci bani cu butonul LIKE de pe Facebook
Crowdfundingul este o tehnică de finanţare a proiectelor media, folosind resurse online, precum forumuri sau platforme de socializare. Plecând de la acest concept, de a apela la comunitate ca la un potenţial finanţator, o firmă din Hong Kong a avut ideea de a se folosi de celebrul buton "Like" de pe Facebook.
14956 afișări
Likefunding: Cum să faci bani cu butonul "Like"
Astfel, compania respectivă a găsit o modalitate de a valorifica "like-urile" de pe Facebook, acestea devenind un mijloc de a obţine donaţii pentru anumite cauze umanitare. Totodată, companiile care donează bani pot beneficia de pe urma reacţiilor pozitive apărute, informează CNN.
Cofondatoarea companiei, Kelly Yim, şi-a părăsit locul de muncă dintr-o bancă pentru a crea Likefunding.me, un sistem de pe urma căruia pot profita operele de caritate, proiectele creative, dar şi companiile care donează.
ULTIMELE ȘTIRI
-
În cât timp ne-ar distruge A.I.-ul? Michael Garrett, cercetător la University of Manchester, spune că omenirea mai are doar 200 de ani
-
Parisul, al doilea cel mai plăcut oraş din Europa. Cine conduce clasamentul
-
Angajaţii vor avea parte de o minivacanţă de patru sau şase zile
-
Săptămână de coşmar pe Wall Street: acţiunile Nvidia s-au prăbuşit cu 13,6%
"Vrem să-i mobilizăm pe oameni să împărtăşească poveşti interesante despre proiecte creative care sunt sponsorizate de anumite companii. Prin această metodă, putem genera o expunere media care poate fi măsurabilă de către companii. Ştim că anumite proiecte au capacitatea de a deveni virale. Vrem să creăm un sistem care le permite oamenilor să facă bani din această expunere media", a declarat Kelly Yim, care a explicat că logo-urile companiilor sunt transmise mai departe ori de câte ori proiectul respectiv primeşte un like sau un share.
Pentru un astfel de serviciu, companiile pot plăti între 1.500 sau 2.000 de dolari, în timp ce utilizatorii de pe Internet au la dispoziţie un meniu de proiecte, pentru care pot da "like". Fiecare "like" poate aduce aproximativ 20 de cenţi şi duce mai departe logo-ul sponsorului.
Compania se bucură deja de succes, ţinând cont de faptul că a fost creată doar de şase luni, iar pe Internet a fost lansată în luna august.
Un proiect de succes îl reprezintă un director de şcoală din Hong Kong, care a renunţat la slujbă şi a creat o organizaţie de caritate prin care oferă tutoriale pentru copiii fără posibilităţi materiale.
"În numai câteva ore, a generat 5.000 de like-uri şi 8.000 de share-uri. Rezultatele au fost impresionante, pentru că expunerea de care a beneficiat proiectul respectiv a fost cu mult mai mare decât dacă se făcea publicitate în presa locală", a explicat Kelly Yim.
Citește pe alephnews.ro: Scandalul cu sânge infectat: Sute de copii din Marea Britanie au fost supuși în anii ’70 și ’80 la o serie de teste clinice cu viruși
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Citește pe www.zf.ro: Final de linie: A dispărut definitiv unul dintre cele mai cunoscute hipermarketuri din România
Citește și: Facebook lucrează la o aplicaţie de chat care va permite utilizatorilor să rămână anonimi
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum îmbunătățești calitatea vieții la bătrânețe? Slăbirea mușchilor ne poate afecta capacitatea de a ne desfășura activitățile zilnice
S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Banca românească care a surprins pe toată lumea. Nimeni nu a crezut că a va merge aşa de bine, nici chiar liderii băncii
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Grațiela e văduva lui Costel Corduneanu. Femeia e cu 20 de ani mai tânără decât fostul luptător și interlop
PROSPORT.RO
Cum se comportă, de fapt, Kate Middleton în spatele camerelor de luat vederi. Un fost angajat a spus adevărul gol-goluț!
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe