Schimbare majoră pentru Facebook. Aplicaţia introduce un instrument de recunoaştere facială

Mulţi dintre utilizatorii de reţele de socializare deja încep să se gândească de două ori înainte de a furniza informaţii către Facebook, Twitter sau Instagram, întrucât acestea pot fi folosite în special pentru urmărirea şi identificarea preferinţelor în materie de produse ce pot fi apoi promovate pe profilele personale, scrie Go4it.

1710 afișări
Imaginea articolului Schimbare majoră pentru Facebook. Aplicaţia introduce un instrument de recunoaştere facială

Cu toate acestea, există anumite lucruri pe care nu le poţi controla, precum momentul în care un alt utilizator urcă o fotografie cu tine. Facebook crede că are o soluţie pentru asta, folosind algoritmii săi de recunoaştere facială pentru a notifica fiecare utilizator în parte atunci când apare o fotografie în care apare, potrivit Go4it.

Noua funcţie din Facebook va trimite o notificare în care te atenţionează că este posibil să apari într-o fotografie urcată de un prieten sau de către o pagină pe care o urmăreşti. Acest lucru se întâmplă automat, fără ca cel care a urcat fotografia să ştie că notificarea a plecat şi fără ca acesta să eticheteze persoanele. Această funcţie va fi utilă în special pentru a detecta conturile false, utilizatorii fiind atenţionaţi imediat când cineva foloseşte chipul lor pentru o poză de profil.

TITLURILE ZILEI

Desigur, tehnologia nu va da rezultate corecte tot timpul, iar utilizatorii vor putea să ajute algoritmul să se îmbunătăţească marcând imaginile eronate.

Cei care nu vor ca tehnologia de recunoaştere facială să scaneze profilele lor, au opţiunea de a părăsi acest program de pe Facebook. Astfel, reţeaua de socializare nu va mai trimite notificările pentru cazurile amintite mai sus şi nici nu va mai sugera etichetarea ta către prieteni în fotografii.

Utilizatorii din Uniunea Europeană şi Canada, nu sunt însă afectaţi de aceste modificări. Legislaţiile în vigoare împiedică momentan Facebook să ofere recunoaştere facială pe teritoriul acestor regiuni.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici