Brandul turistic a ajuns în Ghencea. Udrea i-a făcut cadou frunza ei lui Gigi s-o promoveze la meciuri

Elena Udrea i-a încredinţat controversata sa frunză omului de afaceri Gigi Becali şi clubului său pentru a-i face reclamă gratuit. Fotbal Club Steaua Bucureşti este singurul club sportiv care a obţinut până acum permisiunea Ministerului Dezvoltării şi Turismului să pormoveze brandul turistic al României pe propriile produse sau să-l folosească în propriile campanii de publicitate sau promovare.

Imaginea articolului Brandul turistic a ajuns în Ghencea. Udrea i-a făcut cadou frunza ei lui Gigi s-o promoveze la meciuri

Brandul turistic a ajuns în Ghencea. Udrea i-a făcut cadou frunza ei lui Gigi s-o promoveze la meciuri

Deşi reprezentanţii MDRT susţin că firmele particulare sunt cele care solicită ministerului să folosească brandul turistic, directorul de marketing de la Steaua, Bobby Durbac, a declarat pentru "Puterea" că nu clubul a solicitat acest lucru, ci ministerul a venit către ei cu această ofertă. "Brandul turistic va fi promovat în interiorul stadionului nostru, pe panouri. Am făcut deja acest lucru la meciul cu Liverpool, un meci internaţional (n.r., care a avut loc pe 2 decembrie 2010)", a spus Durbac.

Citeste toata stirea pe www.puterea.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici