- Home
- Revista presei
- (09.08.2011, 09:25)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Care este adevăratul motiv pentru care retailerii afişează preţuri care se termină în 99
De câte ori nu te-ai plimbat printre rafturile unui hipermarket sau ale unei librării doar ca să constaţi că toate produsele aflate la reducere costă 20,99 de lei ori 14,99 de lei. Iată că specialiştii au şi o explicaţie pentru aceste preţuri mici, în aparenţă.
7 afișări
Care este adevăratul motiv pentru care retailerii afişează preţuri care se termină în 99 (Imagine: Octav Ganea/Mediafax Foto)
Consumatorii vor cumpăra mai mult, încrezători fiind că plătesc mai puţin.
Potrivit profesorului de marketing Eric Anderson, din cadrul Northwestern University, şi profesorului Duncan Simester, de la Sloan School of Management din cadrul M.I.T, retailerii îşi rezervă anumite preţuri care se termină în 9 sau 99 pentru produsele aflate în perioada de reduceri. În schimb, preţurile celorlalte haine au cifre rotunde pentru a nu fi confundate cu produse de calitate îndoielnică.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Arta cere sacrificii. Anne Hathaway recunoaște că a fost nevoită să sărute 10 bărbați la un casting pentru a testa chimia dintre parteneri
-
Adrian Sârbu: Creşterea PIB înseamnă creşterea bogăţiei tale. În România există oportunităţi. Fii vesel, pentru că economia creşte şi bazată pe nivelul tău de bună dispoziţie şi de gândire pozitivă
-
Compania coreeană Hanwha vrea să înfiinţeze în România un hub industrial pentru Europa
-
Britanicii cer ca ţinta NATO pentru cheltuieli să crească din cauza lumii mai periculoase
Ei spun ca majoritatea clienţilor reactionează pozitiv la aceasta strategie, aşa că managerii de magazine cred că un preţ de 9,99 de dolari este mai "atrăgător" decât unul de 10 dolari, scriu cei de la Gizmodo, care citează un articol al celor doi profesori, publicat în Harvard Business Review.
Consumatorii vor cumpăra acelaşi produs dacă el costă 4,99 de dolari, decât unul similar, dar al carui preţ începe cu 5. Motivul este simplu. Prima varianta este una care îi va ajuta să economisească bani, cel putin teoretic. Însă, calculul nu este valabil doar pentru preţurile care scad, ci şi pentru cele care urcă.
Citeşte mai multe despre motivul pentru care retailerii afişează preţuri care se termină în 99 pe www.incont.ro
Citește pe alephnews.ro: Mark Zuckerberg a dezvăluit motivul pentru care poartă un nou colier. Ce valoare sentimentală are pentru CEO-ul Meta
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Un american era pe cale să-și piardă un braț din cauza unui aligator: „Am știut că voi muri chiar atunci”
Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
„Omul cu Tourette” a DIVORȚAT în secret! Motivul jenant pentru care Andrei Ungureanu și soția lui s-au despărțit
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe