- Home
- Revista presei
- (30.08.2011, 08:12)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ce greşeli să eviţi când începi o afacere
Deschiderea unui business reprezintă o provocare pentru orice om de afaceri. Totodată, când vine vorba despre un start-up, mulţi întreprinzători au tendinţa de a comite o serie de greşeli, fie din prea mult entuziasm, fie din aplicarea unor strategii fără prea multă cercetare practică.
7 afișări
Ce greşeli să eviţi când începi o afacere (Imagine: Thomas Dan/Mediafax Foto)
Iată topul celor mai frecvente greşeli comise în rândul persoanelor care decid să pornească o afacere:
1. Întocmeşti un plan de afaceri superficial
Primul şi cel mai important pas în deschiderea unui business îl reprezintă planul de afaceri, susţin economiştii. De aceea, acordarea unui timp generos pentru realizarea planului este esenţial în derularea business-ului. Consultantul de management al firmei ActionCOACH, Joanna Shows, citată de inc.com, spune: "Planul de afaceri este suflul business-ului", punctând că un proiect studiat cu atenţie va determina, ulterior, flexibilitate şi potenţial pentru dezvoltare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
SUA pregătesc un pachet de arme de 1 miliard de dolari pentru Ucraina
-
Serghei Şoigu anunţă un număr impresionant de morţi în tabăra duşmanilor ucraineni
-
Grindeanu: Pas important pentru construcţia unei noi autostrăzi: Alternativa Techirghiol
-
Un proces privind oprirea exportului de arme către Israel ajunge la Înalta Curte din Londra
"Afacerile sunt asemenea unui câmp de luptă. Poţi să te înarmezi cu toate armele posibile, dar odată ce te-ai lovit de gardul electric, totul e compromis", adaugă Shows.
2. Îţi promovezi afacerea într-o manieră light
Stuart Skorman, fost manager al unei trupe de rock şi totodată printre primii investitori al Whole Foods, crede că oricine îşi gândeşte proiectul înainte să aibă stabilite strategiile de marketing, este un începător în arta afacerilor.
Când Skorman şi-a lansat lanţul de magazine de video EmpireVideo, el şi-a planificat succesul, dar şi strategiile privind targetul şi promovarea. "Am construit (virtual) compania pentru 200 de persoane", mărturiseşte Skorman, într-un interviu acordat inc.com. Şi nu se referă la 200 de clienţi, ci de angajaţi. Întreprinzătorul a creat o firmă pentru furnizorii de publicitate, incluzând editorii publicaţiilor naţionale. "Povestea ta trebuie să fie una virală", subliniază omul de afaceri.
Citeşte mai multe despre greşelile de evitat la pornirea unei afaceri pe www.incont.ro.
Citește pe alephnews.ro: Aplicația care știe dacă navighezi pe site-uri porno. Părinții și copiii își pot urmări istoricul reciproc
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Lungmertrajul „Trei kilometri până la capătul lumii”, în regia lui Emanuel Pârvu, a fost selectat la Cannes. Irina Margareta Nistor: „Filmul o să fie primit cu foarte multă curiozitate”
Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ultimele cuvinte pe care Ana-Maria a reușit să le rostească mamei sale, înainte să fie găsită moartă: „Mi-a zis că…”
CANCAN.RO
Diagnosticul de cancer al prințesei Kate Middleton: Meghan și Harry pun sare pe rana regală?
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe