Cum au evoluat logo-urile a cinci mărci celebre, printre care Apple şi Coca-Cola

Chiar dacă firma pe care o conduci este pe primul loc în domeniu, acest lucru nu înseamnă că trebuie să opreşti investiţiile în inovaţie.

2 afişări
Imaginea articolului Cum au evoluat logo-urile a cinci mărci celebre, printre care Apple şi Coca-Cola

Cum au evoluat logo-urile a cinci mărci celebre, printre care Apple şi Coca-Cola (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Coca-Cola, băutura creată de farmacistul american John Smith Pemberton, a ajuns, de-a lungul anilor, să fie cel mai cunoscut cuvânt din lume dupa "ok". În plus, cei de la Le Figaro scriu că 90% dintre consumatori recunosc sticla cu ochii închişi.

Povestea Coca-Cola incepe în 1916 când firma a vrut să creeze o sticlă diferită de cea a băuturilor de pe piaţă. Aşa că sticla obişnuită a împrumat cateva linii mai feminine.

În ianuarie anul acesta, Starbucks şi-a schimbat logo-ul pentru a vinde bere şi vin. Cel mai mare lanţ de cafenele la nivel mondial şi-a lansat un nou logo, noua variantă nemaiincluzand cuvintele "Starbucks" şi "coffee". Noua imagine a mărcii este reprezentată doar de sirena cu doua cozi, prezentă şi în trecut.

CIteşte mai multe pe www.incont.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici