Cum fac primăriile din marile oraşe “vad comercial” pentru hingherii de maşini: vezi aici UNDE AU CRESCUT TARIFELE şi câte maşini prind un loc de parcare

Raportul dintre maşinile înmatriculate şi numărul locurilor de parcare este cheia după care funcţionează una dintre cele mai bănoase afaceri date de stat firmelor private, cea a ridicărilor de maşini. În unele oraşe, tarifele, şi aşa foarte mari, au crescut.

3 afișări
Imaginea articolului Cum fac primăriile din marile oraşe “vad comercial” pentru hingherii de maşini: vezi aici UNDE AU CRESCUT TARIFELE şi câte maşini prind un loc de parcare

Cum fac primăriile din marile oraşe “vad comercial” pentru hingherii de maşini: vezi aici UNDE AU CRESCUT TARIFELE şi câte maşini prind un loc de parcare

Lipsa locurilor de parcare a pus pe picioare una din cele mai bănoase afaceri, cea de ridicat maşini. Afacerea merge cel mai bine în oraşele unde lipsa locurilor de parcare este mai mare, după cum puteţi vedea mai jos. La Timişoara, o maşină din 15 prinde un loc de parcare, sunt înmatriculate 180.000 de autovehicule şi doar 12.000 de locuri de parcare. Preţul vechi al taxei de recuperare, de 550 de lei, a crescut recent.

Citeste toata stirea pe www.gandul.info

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici