De ce nu reuşesc ceilalţi producători să bată iPad

Anunţul potrivit căruia Hewlett-Packard renunţă la producţia de tabletă a făcut ca acţiunile companiei să scadă cu până la 20%. Producătorul a dezvăluit şi motivul: nu poate concura cu tableta iPad. După ce bursele s-au calmat, investitorii au recunoscut. A fost cea mai bună mişcare a HP din ultimii ani, una care arată clar că nu există o piaţă a tabletelor fără iPad şi raportarea la produsul Apple, scrie The Economist.

4 afișări
Imaginea articolului De ce nu reuşesc ceilalţi producători să bată iPad

iPad (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Tablete care rulează sistemul Android, Hp cu sistemul webOS sau Research în Motion (RIM), niciuna nu a captat atenţia publicului precum iPad. Trebuie doar să ne uităm la cifre pentru a vedea acest lucru. Cota de piaţă a iPad este de 61%, şi în continuă creştere, în timp ce cota celorlalte tablete este abia de 30% (Microsoft - 4,6% şi RIM - 3,3%).

Cei de la The Economist spun că mai devreme sau mai târziu, ceilalţi producători îşi vor da seama că nu pot concura cu iPad dintr-un simplu motiv: Apple a fost primul pe această piaţă, însă, acest lucru nu înseamnă că produsele competitorilor sunt mai slabe. Spre exemplu, chiar multe dintre tabletele ce rulează sistemul Android sunt aproximativ la fel de performante, însă designul nu îl egalează.

Cu ce se diferenţiază iPad? Niciuna dintre tablete nu a reuşit să reediteze ecranul de 9,7 inci şi îndeajuns de multe aplicaţii pentru o asemenea dimensiune. Astfel, vorbim de mai mult de 90.000 de programe din cele 475.000 din App Store, faţă de 900 din 300.000, în cazul Android, care au fost redimensionate pentru a se potrivi ecranului.

Citeşte mai multe despre motivul pentru care producătorii nu reuşesc să bată iPad pe www.incont.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici