Firmele acuză noua birocraţie electronică: Revisal, noul soft al angajaţilor, se blochează, nu pot fi şterse înregistrările

Directorii de HR consideră că noua variantă a Registrului de Evidenţă a Salariaţilor (Revisal 5.0.6) este un pas înainte faţă de tradiţionalele cărţi de muncă, pe suport de hârtie, însă are o serie de deficienţe care îl împiedică să fie funcţional.

12 afișări
Imaginea articolului Firmele acuză noua birocraţie electronică: Revisal, noul soft al angajaţilor, se blochează, nu pot fi şterse înregistrările

Firmele acuză noua birocraţie electronică: Revisal, noul soft al angajaţilor, se blochează, nu pot fi şterse înregistrările (Imagine: Laszlo Raduly/Mediafax Foto)

Registrul electronic de evidenţă a salariaţilor, în care firmele trebuie să treacă toţi cei 4,2 milioane de angajaţi până la finele lunii octombrie, îi nemul­ţumeşte pe oamenii din HR, pentru că nu reuşeşte să aducă îmbunătăţiri im­portante faţă de varianta anterioară, Revisal 2.4.0.

"Nu a preluat tot din vechiul Revisal, se blochează, nu se poate şterge o înregistrare. Deşi Codul muncii presupune ca un contract să fie înregistrat anterior începerii activităţii (adică şi cu o zi mai devreme), Revisal ar trebui să permită orice modificare sau chiar anularea informaţiilor până la momentul în care contractul ar fi în vigoare", a declarat Camelia Slivneanu, director executiv al Aerotravel (companie cu 101 angajaţi în 2010) şi membru în board-ul HR Club, o asociaţie care reuneşte peste 400 de specialişti în resurse umane.

O altă problemă pe care directorii o semnalează în cadrul versiunii noi a Revisal este faptul că nu permite firmelor să treacă decât funcţia actuală a angajaţilor, chiar dacă de-a lungul timpului ei au ocupat mai multe poziţii.

Citeşte mai multe pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici