- Home
- Revista presei
-
(04.07.2007, 23:22)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
IKEA ataca cu marketingul pentru a-si face loc in retail
Gigantul suedez al mobilei, debarcat pe piata locala, s-a pozitionat puternic in retailul romanesc, adjudecandu-si o cota de circa 18% pe segmentul de mobila, potrivit ultimelor date disponibile. ''Noapte la IKEA'' este ultima carte din arsenalul de marketing scoasa de suedezi, care au castigat piata nu doar prin notorietatea brandului. Strategia de marketing, total diferita de cea a retelelor de comert deja existente, care se afla in plin ''razboi al preturilor mici'', a functionat pentru ca a luat in calcul cresterea puterii de cumparare a romanilor, spun expertii in marketing.
1 afișare

IKEA ataca cu marketingul pentru a-si face loc in retail
http://www.standard.ro/articol_3710/ikea_ataca_cu_marketingul_pentru_a_si_face_loc_in_retail.html
ULTIMELE ȘTIRI
-
FOTO. Zece imagini care îți arată impactul covârșitor al schimbărilor climatice
-
#REZIST s-a întors! Sunt sute de protestatari în Piaţa Victoriei
-
Parlamentul Turciei va ratifica joi tratatul pentru admiterea Finlandei în NATO
-
Sorana Cîrstea s-a calificat în semifinală la Miami Open, după o victorie în faţa Arynei Sabalenka

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




PROSPORT.RO

CANCAN.RO



ULTIMA ORǍ
vezi mai multe