Licenţierea agenţilor de vânzări din asigurări, obligatorie. Cum va fi afectată piaţa

Fiecare agent de asigurări atestat va avea un card ce conţine informaţii despre cursurile urmate şi calificarea obţinută. Examenul de atestare trebuie susţinut la fiecare trei ani.

2 afișări
Imaginea articolului Licenţierea agenţilor de vânzări din asigurări, obligatorie. Cum va fi afectată piaţa

Licenţierea agenţilor de vânzări din asigurări, obligatorie. Cum va fi afectată piaţa (Imagine: Laszlo Raduly/Mediafax Foto)

Licenţierea agenţilor de vânzări din asigurări, care este obligatorie începând din această lună, este văzută de jucătorii din piaţă ca un pas necesar pentru maturizarea acestei industrii, în condiţiile în care reprezintă un plus de încredere pentru clienţi.

"Era necesară o asemenea reglementare şi pe termen lung piaţa va fi avantajată. Agentul va avea un alt statut în faţa clientului, va putea să-i explice mai bine ce înseamnă produsul pe care acesta îl cumpără", spune Bogdan Andriescu, preşedintele Institutului de Management în Asigurări (IMA).

IMA este departamentul din subordinea Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) care elaborează cursurile urmate de agenţii de asigurări şi organizează examenele de licenţiere a acestora. Certificatul obţinut de agent în urma susţinerii examenului este obligatoriu la încheierea unui contract nou de muncă în domeniul distribuţiei de asigurări.

Agenţii existenţi trebuie să obţină această atestare până cel târziu în 2014.

Citeşte mai multe despre licenţierea agenţilor de vânzări din asigurări pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici