Liderii care au schimbat comportamentul consumatorilor

Foarte mulţi oameni dau vina pe strategiile conturate pe termen-scurt ca fiind vinovate pentru problemele economice actuale. Mare parte din culpă ar avea-o chiar preşedinţii executivi ai marilor companii, cei aşa numiţi CEO (chief executive officer). Dar cum se măsoară performanţa unui CEO şi care sunt factorii care-i determină pe cei din boardul de conducere să desemneze persoana potrivită în această funcţie?

6 afișări
Imaginea articolului Liderii care au schimbat comportamentul consumatorilor

Liderii care au schimbat comportamentul consumatorilor

În prezent, directorii şi managerii seniroi, dar şi investitorii de companii vor să ştie cât de capabil este un CEO atunci când vine vorba despre organizarea şi managerierea unui business în plină dezvoltare şi gândirea unor strategii pe termen lung.

Numeroase compensaţii destinate executivilor sunt plănuite pentru o perioadă de trei ani de zile, însă adevăratul test la care un CEO este supus ţine de modul în care compania evoluează sub conducerea sa.

Potrivit datelor Harvard Business Review, preşedinţii executivi ai marilor companii de stat au fost învestiţi în aceste funcţii pentru perioade lungii de timp. Clasamentul conţine câteva mici surprize (nume nu atât de răsunătoare fac parte din primele poziţii).

1. Yun Jong-Yong

Companie: Samsung Electronics

Perioada în care a ocupat aceasta funcţie: 1996-2008

Localizare: Korea de Sud

Domeniu: Tehnologia informaţiei

Promovare din interiorul organizatiei

Studii: Fara MBA (Master in Business Administration)

Indice de ajustare a ţării: 1,559%

Indice de ajustare a industriei: 1,458%

Capitalizare de piaţă: 127 miliarde de dolari

2. Alexey B. Miller

Companie: Gazprom

Perioada în care a ocupat această funcţie: 2001- prezent

Localizare: Rusia

Domeniu: Energie

Promovare din interiorul organizaţiei

Studii: Fara MBA

Indice de ajustare a ţării: 2,032%

Indice de ajustare a industriei: 2,427%

Capitalizare de piaţă: 101 miliarde de dolari

Citeşte mai multe despre liderii care au schimbat comportamentul consumatorilor pe www.incont.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici