- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
BCR opreşte accesul la serviciile de informare prin Contact Center de sâmbătă noapte până luni
Banca Comercială Română (BCR) opreşte începând de sâmbătă, ora 00:00, şi până luni, ora 08:00, accesul la serviciile de informare generală oferite prin "Contact Center", pentru efectuarea unor lucrări de întreţinere şi mentenanţă.
BCR opreşte accesul la serviciile de informare prin Contact Center de sâmbătă noapte până luni
Întreruperea va viza doar serviciile de informare generală, respectiv InfoBCR, InfoBpL şi contactarea clienţilor care au solicitat informaţii prin e-mail, prin intermediul portalului BCR şi a site-urilor partenere, sau din aplicaţia Click 24 Banking BCR.
Solicitările primite de la clienţi prin aceste canale de comunicare vor fi analizate începând de luni, 30 august.
BCR va asigura în această perioadă continuitatea serviciilor de urgenţă, adică BCR Asistenţă Carduri şi BCR Suport Tehnic, care vor fi disponibile 24/7. Totodată, clienţii Alo 24 Banking BCR vor putea solicita informaţii personalizate şi vor putea efectua tranzacţii în intervalul normal de funcţionare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO