BCR opreşte accesul la serviciile de informare prin Contact Center de sâmbătă noapte până luni

Banca Comercială Română (BCR) opreşte începând de sâmbătă, ora 00:00, şi până luni, ora 08:00, accesul la serviciile de informare generală oferite prin "Contact Center", pentru efectuarea unor lucrări de întreţinere şi mentenanţă.

134 afișări
Imaginea articolului BCR opreşte accesul la serviciile de informare prin Contact Center de sâmbătă noapte până luni

BCR opreşte accesul la serviciile de informare prin Contact Center de sâmbătă noapte până luni

Întreruperea va viza doar serviciile de informare generală, respectiv InfoBCR, InfoBpL şi contactarea clienţilor care au solicitat informaţii prin e-mail, prin intermediul portalului BCR şi a site-urilor partenere, sau din aplicaţia Click 24 Banking BCR.

Solicitările primite de la clienţi prin aceste canale de comunicare vor fi analizate începând de luni, 30 august.

BCR va asigura în această perioadă continuitatea serviciilor de urgenţă, adică BCR Asistenţă Carduri şi BCR Suport Tehnic, care vor fi disponibile 24/7. Totodată, clienţii Alo 24 Banking BCR vor putea solicita informaţii personalizate şi vor putea efectua tranzacţii în intervalul normal de funcţionare.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici