Video Expertul în comunicare Diana Şerban crede că sloganurile electorale spun lucruri străine pentru valorile românilor

  • Specialistul în comunicare Diana Şerban a analizat sloganurile electorale ale candidaţilor pentru alegerile locale
  • Diana Şerban crede că mesajele politicienilor nu reflectă valorile pe care le are românul
  • De cele mai mult ori sloganurile electorale sunt făcute să arate bine pe hârtie
992 afișări

A început bătălia sloganurilor electorale care ar trebui să te convingă să dai votul. Gabriela Firea a anunţat ”FIREA Oamenilor”, Nicuşor Dan că este ”Bucureşti unit”, iar Octavian Bădescu zice ”Hai la treabă”.

Specialistul în comunicare Diana Şerban spune că sloganurile electorale sunt departe de valorile în care cred românii. Experta crede că ele apar pentru că sunt un punct de bifat în campanie, sunt făcute să arate bine pe hârtie şi pentru a justifica într-un fel bugetele pentru echipele de comunicare.

Studiile IRES făcute în România arată că de cele mai multe ori oamenii nu ştiu numele complet al candidaţilor, mulţi decid în ziua alegerilor cu cine votează şi nu cunosc activitatea anterioasă a candidaţilor.   

„Mesaje de tipul ”hai la treabă”, în condiţiile în care ştim foarte bine că genul românului nu este tocmai de a munci aşa pe brânci. Nu ştiu cine va rezona cu aceste mesaje. Spun nişte lucruri foarte străine de societatea noastră. A fi unit nu s-a văzut niciodată în ţara noastră şi nu doar acum. Vorbind istoric.

Dacă citeşti doar ”firea oamenilor” te gândeşti în primul rând la firea românului. Cum e? Nu prea ştie ce se întâmplă în jurul lui, nu-l interesează pe cei din jurul lui. Să fim serioşi, nu ne interesează decât de binele nostru. Munceşte şi nu prea, ar vrea să meargă la serviciu, dar cumva să ia banii şi să nu facă prea multe lucruri. Când te uiţi şi vezi pe atributele alea înşirate acolo de unde vine ”FIREA” pare ceva făcut pe hârtie efectiv”, a afirmat Diana Şerban, specialist în comunicare.

 

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici