Google, Microsoft şi IBM angajează sute de români. Vezi care sunt cerinţele

Dacă în urmă cu câţiva ani a lucra pentru Google, Microsoft sau IBM era doar un vis al românilor, iar cei care ajungeau să se angajeze la sediile centrale din America puteau fi număraţi pe degete, 2011 pare a fi anul în care tinerii absolvenţi de informatică pot da lovitura. Marile companii IT sau de componente fac angajări pe bandă rulantă, fie pentru birourile deschise recent în România, fie în ţări din Uniunea Europeană. Atuul pe care tinerii trebuie să-l aibă este să ştie limbi străine cât mai multe şi cât mai variate.

214 afișări
Imaginea articolului Google, Microsoft şi IBM angajează sute de români. Vezi care sunt cerinţele

Google, Miscrosoft şi IBM angajează sute de români. Vezi care sunt cerinţele (Imagine: Mediafax Foto)

Google, de exemplu, caută tineri români pentru a-i angaja la birourile sale din Polonia şi Irlanda.
În prezent, compania a postat pe site-urile de recrutare anunţuri pentru specialişti în comunicare, posturi pentru care caută fie studenţi în an terminali sau proaspăt absolvenţi, fie specialişti cu experienţă de 5 ani.

Pentru aceste posturi, candidaţii nu trebuie să aibă neapărat studii de specialitate, dar trebuie să aibă abilităţi de comunicare şi să ştie limbi străine variate.

Pe lângă limbile obişnuite, ca franceza, germana, italiana sau spaniola, vor avea mai multe şanse de angajare cei care vorbesc rusa, ceha, slovaca, norvegiana, poloneza, suedeza sau limba ucraineană.

Citeşte mai multe despre angajările la Google, Miscrosoft sau IBM pe www.incont.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici