Hoteluri deschise după 15 mai cu oferte speciale. Mai mult de jumătate atrag turiştii cu preţuri mai mici

Mai mult de jumătate dintre hotelieri îşi propun să atragă turiştii cu preţuri mai mici, promoţii sau oferte speciale, arată un studiu Travelminit. Numărul turiştilor care caută proprietăţi cu condiţii flexibile de rezervare a crescut foarte mult.

2989 afișări
Imaginea articolului Hoteluri deschise după 15 mai cu oferte speciale. Mai mult de jumătate atrag turiştii cu preţuri mai mici

Hoteluri deschise după 15 mai cu oferte speciale. Mai mult de jumătate atrag turiştii cu preţuri mai mici

În contextul ieşirii din starea de urgenţă şi relaxării măsurilor de restricţie, hotelierii din România au pregătit pentru redeschiderea turismului intern oferte speciale şi preţuri mai mici. Confom unui studiu realizat în luna mai de către platforma de rezervări hoteliere Travelminit.ro, peste 54% dintre hotelieri s-au pregătit pentru întâmpinarea turiştilor cu pachete speciale de cazare.

Cei mai mulţi hotelieri (54%) s-au pregătit cu pachete speciale de cazare, reduceri de tip „last minute” sau „early booking” şi preţuri mai mici. Aproape jumătate dintre partenerii hotelieri (43%) oferă condiţii de anulare flexibile şi restituire 100% la o eventuală anulare.

Începând cu luna februarie, platforma a înregistrat treptat peste 3000 de proprietăţi care pot fi rezervate fără risc financiar. S-a observat o creştere foarte mare a turiştilor care caută proprietăţi cu condiţii flexibile de rezervare, care permit schimbarea datei călătoriei sau chiar anularea rezervării până la o anumită dată fără a pierde sumele achitate.

Siguranţa, sănătatea turiştilor şi a personalului din industria turismului şi ospitalităţii au devenit o prioritate, astfel că hotelierii români au adoptat o serie de reguli stricte de igienizare în contextul crizei COVID-19. Unele hoteluri au montat dispensere automate de gel dezinfectant şi vor suplimenta personalul desemnat pentru curăţenie. Astfel, se pune accentul pe dezinfectarea camerelor, a spaţiilor publice din incinta unităţilor de cazare, cum ar fi recepţia, sălile de fitness ori restaurantele, dar şi a spaţiilor intens folosite: balustrade, întrerupătoare, clanţe, butoanele lifturilor etc. Pentru a respecta distanţa socială recomandată, hotelierii au realizat marcaje pentru locurile în care turiştii ar trebui să stea atunci când aşteaptă, la 1.5-2 metri de cealaltă persoană din faţa lor şi vor amplasa panouri de protecţie din plexiglas la recepţie sau la intrarea în restaurant/bar.

După două luni de stagnare, 25% dintre proprietarii unităţilor de cazare se aşteaptă ca lucrurile să se normalizeze imediat după relaxarea restricţiilor impuse pentru oaspeţi şi pentru agenţii economici (hoteluri, pensiuni, restaurante, staţiuni etc.). Dintre respondeţi, cei mai mulţi (39%) se aşteaptă să vadă creşteri în lunile de vară, începând din iulie. S-a observat o previziune mai pesimistă din partea hotelurilor, care estimează că doar la sfârşitul anului sau în anul viitor vor avea solicitări de cazare crescute.

Pe fondul intrării în starea de urgenţă, peste 70% dintre respondenţi şi-au închis unităţile de cazare sau au funcţionat fără activitate şi aşteaptă ridicarea restricţiilor. Mulţi au profitat în mod util de perioada de izolare pentru a-şi organiza afacerea (67%), astfel că 54% dintre aceştia şi-au planificat strategii generale sau de marketing pentru viitor, 29% au renovat unitatea de cazare, iar 8% au închis restaurantul sau zona de wellness şi au oferit doar cazare.

Studiul a fost realizat pe un eşantion de 500 de unităţi de cazare din toată România, care au participat online la completarea unui chestionar în perioada 29 aprilie - 6 mai.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Taguri:
hotelieri,
studiu,

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici