- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (18.06.2017, 21:09)
- Dan Straut
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Întregul proiect al drumului expres Craiova-Piteşti, trimis la ANAP. Ce localităţi va tranzita şi cât va costa construirea acestuia
Documentaţia pentru proiectarea şi execuţia tronsoanelor 3 şi 4 ale drumului expres Craiova-Piteşti au fost înaintate vineri la Autoritatea Naţională pentru Achiziţii Publice - ANAP - spre validare, se arată într-un comuniat al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
2353 afișări
Întregul proiect al drumului expres Craiova-Piteşti, trimis la ANAP. Ce localităţi va tranzita şi cât costă
La începutul săptămânii trecute, a fost transmisă la ANAP şi documentaţia pentru proiectarea şi execuţia primelor două tronsoane ale drumului expres Piteşti-Craiova, precizează CNAIR.
Întregul proiect, cu o lungime de 121,115 km, are o valoare estimată de 3,.77 miliarde de lei fară TVA.
Tronsonul 4 are o lungime de 31,81 kilometri (km 89+300 – km 121+115), va fi construit între limita administrativă dintre judeţele Olt si Argeş şi intersecţia cu autostrada 1 Bucureşti-Piteşti şi va tranzita localităţile Lunca Corbului, Albota, Costeşti, Bradu, Suseni, Oarja. Valoarea estimată a tronsonului 4 este de 909,66 milioane de lei fără TVA.
TITLURILE ZILEI
-
• Parizienii dau mașina pe bicicletă. De ce aleg francezii transportul pe 2 roți
-
astăzi, 07:16
• Ucraina va participa la cel mai mare exerciţiu de apărare cibernetică al NATO
-
astăzi, 07:56
• Alegeri în Croaţia: Conservatorii de la putere câştigă parlamentarele, fără a avea o majoritate
-
astăzi, 06:34
• LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 785. Zelenski a cerut la reuniunea Consiliului European mai multe sisteme de apărare aeriană / Olanda se oferă să cumpere sisteme Patriot de la aliaţi pentru Kiev
-
astăzi, 05:45
-
astăzi, 04:06
• Consiliul de Securitate al ONU va vota vineri dacă primeşte Palestina în organizaţie
-
ieri, 22:49
-
astăzi, 06:13
• Top 10 cele mai mari profituri bancare în 2023, cel mai bun an al băncilor din istoria României
-
ieri, 21:53
-
ieri, 18:34
• Germania lansează un apel urgent pentru a susţine apărarea aeriană a Ucrainei
-
ieri, 17:57
-
ieri, 17:30
• Comunicarea defectuoasă stă la baza sesizărilor de la Spitalul „Pantelimon” - raportul controlului
-
ieri, 14:11
-
ieri, 13:12
-
ieri, 12:10
• Record de precipitaţii în Emiratele Arabe Unite. Inundaţiile au făcut pagube uriaşe, un om a murit
-
ieri, 12:33
Tronsonul 3, cu o lungime de 31,75 km, va fi construit între km 57+550 şi km 89+300 şi va avea o valoare de 904,81 milioand de lei fără TVA. „Cuprins între intersecţia cu DN 65, în apropierea municipiului Slatina, şi limita dintre judeţele Olt şi Argeş, tronsonul 3 al drumului expres Craiova-Piteşti va tranzita localităţile Valea Mare, Priseaca, Scornicesti, Optaşi, Tatuleşti, Coloneşti”, menţionează CNAIR.
Cel de al doilea tronson, format din două loturi, va avea o lungime de 39,85 km, va costa 1,47 miliarde de lei făra TVA şi urmează să fie construit între limita judeţelor Dolj şi Olt şi limita judeţelor Olt şi Argeş. Cel de al doilea Tronson va traversa teritoriile localităţilor Balş, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Slatina şi Valea Mare.
Primul tronson al drumului expres Craiova-Piteşti va avea o lungime de 17 km, o valoare estimată de 479,8 milioane de lei fără TVA şi ar urma să fie construit între varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova şi limita judeţului Dolj. Acest prim tronson va traversa teritoriile administrative ale localităţilor Craiova, Gherceşti, Pieleşti şi Robâneşti.
Potrivit CNAIR, pe cei 121,115 km ai drumului expres Craiova-Piteşti se va putea circula cu o viteză de 130 de km la oră. Acest drum va avea 4 benzi de circulaţie (2 benzi pe sens) şi va beneficia de toate elementele de siguranţă specifice unei autostrăzi. „Principalul element care va face diferenţa între drumul expres Craiova-Piteşti şi o autostradă este banda de urgenţă de 1,5 m”, menţionează compania.
CNAIR precizează că „s-au făcut toate eforturile pentru ca proiectul să beneficieze de finanţare nerambursabilă în actualul exerciţiu financiar”, iar pentru a putea fi deschis circulatiei cu aproximativ 3 ani mai devreme, CNAIR SA a decis, printre altele, să utilizeze resursele existente. Un element important în atingerea acestui obiectiv este şi existenţa unui acord de mediu valabil.
Acest drum va asigura o conexiune corespunzătoare a zonei de Sud-Vest a României la Coridorul IV Pan European şi va ajuta la corelarea cu proiectele de mare infrastructură deja demarate la nivelul Coridoarelor IV şi IX pan-europene.
Citeşte şi: Bursă lunară şi cazare gratuită pentru elevii unui colegiu din Timişoara, care nu absentează
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Secretul fericirii stă în contactul fizic. Cercetătorii au descoperit că îmbrățișările te scapă de anxietate
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum puteţi să luaţi 40.000 de euro direct pe Revolut să vă plătiţi instant creditele de la alte bănci. Cât veţi da înapoi pe lună. CALCUL
Resursa care sparge toate recordurile. Analiştii se aşteaptă ca preţul să atingă 3.000 de dolari pentru nici 30 de grame
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea e bomba sexy pentru care a divorțat Paszkany! Imagini incendiare cu noua iubită a milionarului, care e cu 24 de ani mai tânără
PROSPORT.RO
Prințesa Diana a explicat adevăratul MOTIV pentru care căsnicia sa cu Charles a eșuat. A făcut mărturisirea cu puțin timp înainte de a muri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe