- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (28.08.2017, 16:34)
- Radu Tutulan
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Logo-ul Centenarului Marii Uniri. Proiectul câştigător din cele 13 propuse
Concursul pentru selectarea logo-ului sub care se va desfăşura Centenarul Marii Uniri s-a încheiat, iar atât juriul, cât şi cetăţenii care au participat la procesul de votare a simbolului l-au ales pe acelaşi.
6945 afișări
Logo-ul Centenarului Marii Uniri. Proiectul câştigător din cele 13 propuse
Duminică, la miezul nopţii, etapa de vot online pentru desemnarea celui mai reprezentativ simbol al celebrării centenarului Marii Uniri s-a încheiat. Cele mai multe opţiuni, 27%, s-au îndreptat către logo-ul propus de compania de publicitate FCB Bucharest, la distanţă destul de mare faţă de următoarea opţiune, care a fost votată de doar 16% dintre participanţi.
„Proiectul pe care îl propunem sub cuvântul cheie ÎMPREUNĂ se referă la oameni. Pentru că istoria este făcută de şi prin oameni. Diversele iniţiative de celebrare a Marii Uniri ar trebui să îşi propună, sub această umbrela de comunicare să strângă poveşti despre oameni care în decursul acestor 100 de ani şi-au pus amprenta asupra istoriei. Cei care au făcut unirea...suntem noi. Noi toţi. Fiecare. Împreună. Pentru că unirea nu se aniversează. Unirea se demonstrează. Împreună facem unirea în fiecare zi. De 100 de ani. Şi e numai începutul”, îşi argumentează ideea cei care au realizat logo-ul intitulat „Hora”.
TITLURILE ZILEI
-
-
ieri, 19:44
• MAE: Nouă cetăţeni români şi membri de familie au fost evacuaţi din Fâşia Gaza
-
ieri, 16:20
-
ieri, 17:40
-
ieri, 13:06
• Rusia a recucerit oraşul Robotyne, principala aşezare eliberată de Ucraina în 2023
-
ieri, 15:03
-
ieri, 13:48
• A început deszăpezirea pe Transfăgărăşan. Iată când ar putea va fi deschis drumul
-
ieri, 11:45
• China: 19 persoane au murit după prăbuşirea unei autostrăzi
-
ieri, 09:51
• Intervenţie în forţă. Poliţia din New York a demontat taberele pro Palestina şi Hamas
-
ieri, 08:35
• COMENTARIU Lelia Munteanu: Ridicola greşeală a crocodilului
-
ieri, 07:46
-
ieri, 10:05
-
ieri, 09:01
• Unul dintre inculpaţii în cazul uciderii omului de afaceri Adrian Kreiner a fost adus în ţară
-
ieri, 08:21
• Ziua Muncii. Fabricile din România au pierdut aproape 500.000 de angajaţi în ultimii 25 de ani
-
ieri, 10:47
-
ieri, 07:12
• Diana Şoşoacă candidează la Primăria Capitalei. Candidatura liderului SOS a fost admisă
La concursul de idei organizat de Ministerul Culturii s-au înscris trei agenţii din România, Pastel, FCB Bucharest şi BrandNew, care au propus un total de 13 identităţi vizuale. În prima etapă a procesului de jurizare, juriul format din experţi din cadrul ministerului, a Uniunii Agenţiilor de Publicitate, International Advertising Association, ai Centrului de Excelenţă în Studiul Imaginii şi ai UNARTE a analizat propunerile şi a acordat un punctaj în baza unei grile de evaluare. În cea de-a două etapă, publicul a avut posibilitatea, online, de a alege până duminică, 27 august, ora 23:59, identitatea vizuală pe care o preferă, votul contând în proporţie de 25%.
Atât juriul, cât şi publicul au ales, cu majoritate de voturi, acelaşi proiect - Hora, realizat de FCB Bucharest.
„În construcţia logo-ului pornim de la cercul complet, ca simbol al continuităţii. Cercurile sunt compuse din puncte - simboluri ale individului care, atomizate într-un întreg, compun o mulţime. Pornim de la mic la mare, cu trimitere direct la dezvoltare şi creştere, ca individ, apoi, ca parte a unei mulţimi. Punctul, că identitate individuală, reprezintă, prin dimensiunea variabilă şi culoare, aspectul diferit, multicultural al unităţilor care compun mai apoi întregul. Pentru dinamică şi continuitate adăugăm celor două "hore" elementul de coeziune al infinitului, cu trimitere către dezvoltare şi creştere perpetuua. Hora infinită obţinută este un simbol viu. Întreg jocul de puncte care cresc, cât şi cercurile concentrice colorate şi mai apoi, simbolul infinitului, trimit către impresia vizuală a unui joc popular, dau dinamism şi mişcare logo-ului, sugerând astfel creşterea dezvoltarea şi continuitatea - cu trimitere către perspectiva unui viitor posibil doar împreună”, descriu realizatorii elementele simbolistice ale logo-ului.
Pentru ca rezultatul să devină oficial, juriul trebuie să valideze votul publicului şi să-l coroboreze cu cel al specialiştilor. Ceea ce nu ar reprezenta decât o formalitate, spun reprezentanţii ministerului, având în vedere că şi juriul şi publicul au ales acelaşi logo.
Citește pe alephnews.ro: AUR rămâne fără candidați. Partidul a pierdut 4 procente în sondaje la europarlamentare, într-o singură lună
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Elon Musk nu are milă: A închis peste noapte întreaga divizie de Superchargere de la Tesla şi a dat afară pe toată lumea. Încă 500 de angajaţi se alătură celor 14.000 deja concediaţi
ANAF scoate tunurile grele: Încep controalele masive la persoanele fizice. Cine sunt cei vizaţi de aceste controale
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Viciul lui sunt femeile! S-a logodit cu o actriță din filmele pentru adulți, iar la câteva zile s-a afișat cu un manechin spectaculos
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe