- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (14.07.2014, 15:42)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Finala Cupei Mondiale, urmărită la TVR 1 de 3,4 milioane de români
Meciul Germania - Argentina din finala Cupei Mondiale FIFA Brazilia 2014 a fost urmărit duminică seară, la TVR 1, de 3,4 milioane de români, televiziunea fiind lider de audienţă, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX de Televiziunea Română.
160 afișări
Finala Cupei Mondiale, urmărită la TVR 1 de 3,4 milioane de români
În medie, 3,4 milioane de români s-au uitat la meciul câştigat de Germania, TVR 1 înregistrând, în intervalul orar 22.00 - 0.36, un rating mediu de 18,4% şi o cotă medie de piaţă de 43% la nivel naţional.
În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, finala Cupei Mondiale a avut aproape 2 milioane de telespectatori (rating mediu 19,3%, share mediu 43,7%), dintre care aproape un milion reprezintă targetul comercial (18,3% rating mediu, respectiv 45,1% cotă medie de piaţă).
TITLURILE ZILEI
-
-
ieri, 21:31
• Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
ieri, 20:55
• Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
ieri, 20:30
• Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
-
ieri, 18:49
• CSM a respins cererea de suspendare din funcţie a judecătoarei lui Vlad Pascu
-
ieri, 17:53
• Atenţionare MAE: Franţa menţine controalele la frontierele interne până în 31 octombrie
-
ieri, 17:32
-
ieri, 16:29
• Proiectul Start Up Nation 2024 a fost pus în consultare publică
-
ieri, 08:00
• Eficienţa Energetică în viaţa oamenilor din perspectiva anilor 2050
-
-
ieri, 15:52
• Piedone, răspuns pentru Ciolacu: Exclus să mă retrag din această cursă
-
ieri, 15:35
-
ieri, 14:59
-
ieri, 11:55
-
• Compania coreeană Hanwha vrea să înfiinţeze în România un hub industrial pentru Europa
-
ieri, 11:59
Cel mai urmărit moment al meciului care a adus Germaniei al patrulea titlu mondial s-a înregistrat la finalul primei reprize, când 4.221.000 de români urmăreau TVR 1 (rating 22,8%, share 46% la nivel naţional). Dintre aceştia, 2.366.000 s-au situat în mediul urban (rating 23,4%, share 46,5%). Finalul partidei a fost cel mai atractiv pentru publicul tânăr, ora 0.31 aducând recordul de telespectatori pe target comercial: 1.139.000 de persoane (rating 22,4%, share 68,4%).
Şi finala mică a Cupei Mondiale FIFA Brazilia 2014, partida disputată între reprezentativele Braziliei şi Olandei, a stârnit interesul telespectatorilor. În medie, 1.581.000 de români au urmărit, sâmbătă seară, înfrângerea Selecao pe Estadio Nacional din Brazilia, poziţionând din nou TVR 1 pe primul loc în clasamentul audienţelor, cu un rating mediu de 8,6% şi un share mediu de 27,9% la nivel naţional.
Citeşte şi:
Finala Cupei Mondiale a fost urmărită de un număr record de 34,65 milioane de telespectatori germani
În medie, 940.000 de telespectatori din mediul urban au urmărit finala mică la TVR 1 (rating mediu 9,3%, share mediu 28,1%), 405.000 dintre aceştia reprezentând targetul comercial (corespunzând unui rating mediu de 8% şi unei cote medii de piaţă de 26,5%).
TVR a transmis în direct şi în exclusivitate toate cele 64 de meciuri de la Cupa Mondială, pe TVR 1, TVR HD şi online, pe TVR+.
În total, 13.521.000 de persoane au vizionat cel puţin un minut din întreaga competiţie de la TVR 1. În clasamentul celor mai bune 20 de programe TV din perioada desfăşurării Cupei Mondiale FIFA Brazilia 2014 (12 iunie - 13 iulie), 16 poziţii sunt ocupate de partidele de fotbal difuzate la TVR 1.
Prima victorie a unei ţări europene la Cupa Mondială pe continentul american se află, ca audienţă, pe locul I în topul programelor Televiziunii Române, din 1 ianuarie 2012 până în prezent. Şi următoarele poziţii în acest clasament sunt ocupate tot de meciuri de fotbal din cadrul Cupei Mondiale, din preliminariile acesteia. Partidele jucate în deplasare de reprezentativa României - împotriva naţionalelor Turciei (în 2012), Olandei şi Ungariei (ambele în 2013) - se clasează pe locurile următoare în topul programelor TVR al ultimilor doi ani şi jumătate. În acelaşi top, finala Campionatului European de fotbal (meciul Spania - Italia, din 1 iulie 2012) ocupă locul al cincilea.
În ceea ce priveşte traficul online, finala de pe arena Maracana din Rio de Janeiro a bătut recordul de vizitatori pe portalul TVR+. Dacă finala mică a adus 83.000 de accesări şi 57.000 de vizitatori unici pe TVR+ (pe toate canalele disponibile: internet, mobil şi tabletă), partida Germania - Argentina a fost vizionat online, în România, de un total de 120.000 de vizitatori unici, TVR+ înregistrând, pe durata finalei Cupei Mondiale 205.000 de vizite.
În total, de la începutul Cupei Mondiale FIFA Brazilia 2014, pe TVR+ (inclusiv pe mobil şi tabletă) s-au înregistrat aproape 4 milioane de vizite, iar numărul vizitatorilor unici a ajuns la aproape 1 milion. Transmiterea meciurilor online s-a realizat cu ajutorul Direct One, partenerul TVR în dezvoltarea site-ului TVR+ şi a aplicaţiilor de mobil şi tabletă.
În App Store, aplicaţia TVR+ se află în top 10 al celor mai descărcate aplicaţii gratuite (locul 7), înaintea aplicaţiilor YouTube şi Facebook. În Google Play, la secţiunea Divertisment, aceeaşi aplicaţie ocupă locul al doilea între cele mai descărcate aplicaţii gratuite.
Toate meciurile Cupei Mondiale FIFA Brazilia 2014 mai pot fi vizionate pe portalul video al Televiziunii Române, până la sfârşitul anului 2014.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Experiment: un tânăr s-a transformat într-un om al străzii pentru a demonstra că poate deveni milionar într-un an. Câți bani a câștigat în 10 luni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe