Facebook schimbă strategia. Mark Zuckerberg pariază totul pe realitatea virtuală

  • Facebook a ajuns la 10.000 de angajaţi care lucrează la realitatea virtuală şi augmentată
  • Numărul celor din divizia Reality Labs a crescut de 10 ori în ultimii 4 ani
  • Mark Zuckerberg a declarat că îşi doreşte să nu mai depindă de Apple şi Google
703 afișări
Imaginea articolului Facebook schimbă strategia. Mark Zuckerberg pariază totul pe realitatea virtuală

Dacă ar fi la un meci de poker, s-ar putea spune că Mark Zuckerberg intră all-in. Pariază totul pe realitatea virtuală.

Facebook a ajuns la 10 mii de angajaţi care se ocupă cu realitatea virtuală şi augmentată. Divizia Reality Labs are de 10 ori mai mulţi oameni decât în urmă cu doar 4 ani.
 
Primul succes major a venit în 2020: Oculus Quest 2, casca de realitate virtuală care nu necesită un computer. A ajuns în doar câteva luni cea mai vândută, depăşind rivalele HTC Vive sau Playstation VR.
 
Însă Zuckerberg nu se opreşte aici. A explicat într-un interviu pentru The Information: „Are sens să investim totul să ajutăm să modelăm ceea ce cred că va fi următoarea platformă majoră" spunea CEO-ul Facebook.
 
Zuckerberg vrea să evite situaţia din momentul în care au apărut smartphone-urile. Facebook nu a avut vreun device şi a depins mereu de Google şi Apple. Aşa că acum fac propriile device-uri.
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici