MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN

MASSIMO DUTTI DEZVĂLUIE NOUL CONCEPT DE MAGAZIN ÎN LOCAŢIA DIN BĂNEASA SHOPPING CITY

Brandul prezintă un exerciţiu genial de rebranding odată cu lansarea noului concept global, dezvăluite în magazinul redeschis recent în Băneasa Shopping City.

Având o suprafaţă totală de 608mp, din care 500mp reprezintă suprafaţa comercială, brandul urmăreşte un upgrade remarcabil al imaginii, prin apropierea de standardele luxului contemporan şi tăcut, păstrându-şi în acelaşi timp identitatea şi modul în care este recunoscut şi identificat.

Noul concept al magazinului Massimo Dutti exprimă evoluţia naturală a brandului, reflectând nivelul său de excelenţă, punanând la dispoziţia clienţilor o adevărată experienţă, oferind inspiraţie prin intermediul elementelor prezente în noul design, în care lumina, materialele naturale şi arta joacă un rol fundamental.

Atmosfera cu totul deosebită se traduce printr-un concept de magazin mult mai rafinat, în care materiale şi tehnici artizanale îmbracă spaţiul, mobilierul adaugând personalitate diferitelor zone, cu forme organice, culori neutre şi naturale din materiale fine, creând o senzaţie de puritate.

 

 

Comunicat furnizat si asumat de TOM COMMUNICATIONS

Citeşte comunicatul în întregime la adresa http://www.comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=19411

Versiunea: mobil  |  completa

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici