AXN va avea un nou "look" din 17 martie şi va difuza seriale noi, precum "Shannara Chronicles" - GALERIE FOTO

Televiziunile AXN vor avea o nouă identitate vizuală începând din 17 martie, mai dinamică şi adaptată acestui brand, care difuzează poveşti intense, intrigi neaşteptate şi pline de suspans, potrivit Sony Pictures Television (SPT) Networks.

AXN va avea un nou "look" din 17 martie şi va difuza seriale noi, precum "Shannara Chronicles"

Noul "look" a fost prezentat într-un eveniment organizat, miercuri, la Bucureşti, la care a participat Jozsef Lakinger, Brand Director al SPT Networks pentru Europa Centrală.

Noul aspect al televiziunilor se va manifesta, începând din 17 martie, printr-un logo şi elemente grafice noi, fiind vizibil pe toate platformele (online şi on-air) deţinute de AXN.

Noul logo AXN este format dintr-un set de caractere avangardiste, realizat de echipa de marketing SPT Networks din Spania. Logoul este pus în valoare de o piramidă tridimensională în nuanţe vibrante de roşu, o formă asociată cu mister şi convergenţa energiei.

Grila de programe AXN din această primăvară reflectă revitalizarea vizuală şi scoate în evidenţă principalele atribute ale televiziunilor: intensitate, emoţie, entuziasm, suspans şi intrigă, aşa cum a declarat Jozsef Lakinger.

Astfel, premierele acestui sezon includ următoarele trei producţii realizate în 2015-2016: "Cronicile Shannara/ Shannara Chronicles", "Între prieteni/ Mad Dogs" şi "Jucătorul/ The Player".

"Cronicile Shannara" (cu premiera pe 25 martie, de la ora 21:05) este un serial de aventură plin de magie şi suspans, plasat într-o lume fantastică, a elfilor şi a gnomilor. Serialul a fost lansat în luna ianuarie a acestui an, iar primul sezon are zece episoade, potrivit imbd.com.

Serialul de tip thriller "Jucătorul" va avea premiera pe 22 martie, de la ora 21:05. În această producţie, Wesley Snipes joacă rolul unui personaj misterios, implicat în jocuri de pariuri cu mize uriaşe. Primul sezon al serialului "Jucătorul" are nouă episoade, care au fost difuzate în SUA la finalul anului 2015.

"Între prieteni", care va avea premiera pe 29 aprilie, de la 22:00, este un serial de comedie noir, care spune povestea câtorva prieteni trecuţi de 40 de ani implicaţi fără voia lor într-o excursie cu multe surprize. Episodul pilot a fost difuzat în SUA în ianuarie 2015, următoarele nouă episoade fiind produse anul acesta.

De asemenea, tot în această primăvara, la AXN se reîntorc producţiilor "Memorie perfectă/ Unforgettable" - sezonul al patrulea, "Cititorii de oase/ Bones" - sezonul al treilea, "Autopsia crimei/ Body of Proof" - sezonul al treilea şi "Minţi criminale/ Criminal Minds" - sezonul al unsprezecelea.

Totodată, pentru a celebra rebrandingul în Europa Centrală, SPT Networks lansează o aplicaţie de mobil dedicată AXN, disponibilă pentru utilizatorii de Android începând cu luna martie. Aplicaţia va oferi telespectatorilor mai multă libertate în accesarea conţinutului legat de AXN. În plus, utilizatorii vor putea accesa conţinut divers, precum ştiri, fotografii şi videoclipuri. Potrivit lui Jozsef Lakinger, prin această aplicaţie vor putea fi accesate inclusiv filmuleţe de tipul "behind the scenes".

"AXN a avut un succes incredibil în România din toamnă şi până în prezent, cu creştere de audienţă de aproape 50% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent (potrivit datelor furnizate de ARMA, n.r.). Urmărind interesul telespectatorilor noştri, continuăm să fim destinaţia pentru cei în căutare de divertisment, suspans şi acţiune. În acelaşi timp, venim în întâmpinarea dorinţelor telespectatorilor ce caută conţinut plin de intrigă, pasiune şi emoţii", spune, la rândul său, John Rossiter, manager general al SPT Networks, pentru Europa Centrală.

"Noua noastră identitate vizuală reafirmă angajamentul constant al companiei de a răspunde nevoilor telespectatorilor prin grila de programe, printr-un dialog constant cu publicul, conectat la brand-ul AXN atât prin canalele tradiţionale, cât şi prin cele digitale, sau social media", adaugă John Rossiter.

"AXN evocă energie, pasiune, acţiune şi suspans, atribute puternice care stau la baza unei noi campanii ce încurajează telespectatorii să descopere şi să experimenteze lucruri cu adevărat incitante în această primăvară", afirmă şi Maurizio Vitale, vicepreşedintele senior al departamentului de marketing care a supervizat reîmprospătarea brand-ului la nivel global.

AXN, disponibil în 90% din gospodăriile din România, include seriale apreciate de public, cum ar fi: "NCIS: Ancheta militară", "Minţi criminale", "NCIS: Los Angeles", "Merlin" şi "Scorpion", dar şi producţii originale precum "Hannibal" şi "Poliţişti fără Frontiere".

Portofoliul global al AXN include 49 de televiziuni disponibile în 62 de ţări, subtitrate sau dublate în 19 limbi, ajungând în casele a peste 237 de milioane de oameni.

Sony Pictures Television, o companie a Sony Pictures Entertainment, este unul dintre furnizorii principali ai industriei micului ecran, producând şi distribuind programe pentru fiecare gen, peste tot în lume şi pentru o multitudine de platforme.

SPT Networks este prezent pe piaţa a audiovizualului din România prin AXN (televiziune tematică de filme), AXN White (televiziune de filme şi seriale - dedicată publicului preponderent feminin), AXN Black (televiziune de filme şi seriale - dedicată publicului preponderent masculin), AXN Spin (televiziune dedicată tinerilor), AXN HD, AXN Player (player online) şi AXN Now (serviciul video on-demand).

SPT are 19 companii de producţie, deţinute în totalitate sau în parteneriat, în 13 ţări în afara Statelor Unite, menţinând birouri în 31 de ţări. Portofoliul global al SPT conţine 150 de televiziuni în 178 de ţări, ajungând astfel, cumulat, la mai mult de 1,3 miliarde de abonaţi din întreaga lume. Pe lângă acestea, SPT creează conţinut original şi gestionează activitatea site-ului de video premium Crackle.

În plus, SPT este proprietar al companiei de producţie Embassy Row şi deţine parţial canalul de televiziune prin cablu Game show Network (GSN). Agenţia de vânzări media SPT este una dintre principalele companii naţionale de vânzări media, făcând inventarul comercial al serialelor SPT, precum şi al platformelor digitale SPE din Statele Unite, printre care the Rural Media Group şi DrOz.com.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

comentează și tu Momentan sunt 0 comentarii
Taguri:
AXN ,
REBRAND ,
PREMIERE
COMENTARII

Nu exista comentarii

COMENTEAZĂ ŞI TU
Eroare: Câmpurile marcate cu roşu nu sunt valide!
Comentariul a fost adǎ ugat!

Cod captcha invalid!

Introdu numǎrul din imagine:

* Faceţi click pe imagine pentru a genera alt numǎr
ŞTIRILE ZILEI
Versiunea: mobil  |  completa

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax SA.

ULTIMA ORĂ
MESAJUL DE NOTA 10 al unui român pentru englezi după ieşirea Marii Britanii din UE