Campania Gândul "Why don't you come over?" realizată de GMP/Webstyler- marele premiu la Golden Drum

Campania "Why don't you come over?" realizată de GMP Advertising şi Webstyler pentru Gândul.info a primit marele premiu al secţiunii Digital Campaigns la Golden Drum, cel mai important festival de comunicare din Europa centrală şi de sud-est, potrivit unui comunicat.

626 afișări
Imaginea articolului Campania Gândul "Why don't you come over?" realizată de GMP/Webstyler- marele premiu la Golden Drum

Campania Gândul "Why don't you come over?" realizată de GMP/Webstyler- marele premiu la Golden Drum

Acesta este primul Grand Prix primit de GMP şi Webstyler la Golden Drum ori altă competiţie internaţională şi se alătură unui portofoliu bogat de premii naţionale şi internaţionale primite de cele două agenţii.

"Why don't you come over?", campania realizată în România care s-a bucurat de cea mai mare vizibilitate internaţională, a venit ca un răspuns al Gândul.info, GMP Advertising şi Webstyler la campania britanică menită să stopeze "exodul" de români în Marea Britanie, odată cu ridicarea restricţiilor de pe piaţa muncii, în ianuarie 2014. Pornită în mediul online la iniţiativa GMP Advertising şi Gândul.info, în doar două săptămâni, campania s-a răspândit în toată lumea, implicând activ sute de mii de români şi generând peste 100 de apariţii în presa internaţională, echivalentul a 2 milioane de euro free media.

"Felicitări clientului Gândul.info pentru curaj. Aţi îndrăznit şi am câştigat! Nu este o coincidenţă că primul Grand Prix primit de GMP Advertising vine din zona comunicării digitale. Industria de comunicare se schimbă, iar noi nu putem sta deoparte, spectatori, ci contribuim la schimbare. Începând cu acest an, GMP şi-a propus să exploreze cât mai mult zona comunicării digitale. Campania pentru Gândul.info, dar mai ales această apreciere cu Grand Prix în categoria Campanii Digitale confirmă valoarea echipei şi pe competenţa digitală. Bravo Mihai şi echipelor GMP şi Webstyler", a declarat Felix Tătaru, General Manager GMP.

"Am câştigat acest premiu în categoria Digital Campaigns, categorie în care ingredientul cel mai important este engagementul. În campania asta românii şi-au oferit canapeaua unor străini, prin aplicaţia de couchsurfing, şi este poate cea mai puternică formă de engagement creată vreodată într-o campanie românească de brand. Mă bucur că împreună cu GMP am reuşit această campanie memorabilă şi că Webstyler este, în continuare, cea mai apreciată agenţie digitală românească la nivel internaţional", a declarat Bogdan Niţu, General Manager Webstyler.

Cea de-a 20-a ediţie a Golden Drum International Advertising Festival of New Europe are loc între 9 şi 11 octombrie, în Portorož, Slovenia.

Gândul.info este liderul ziarelor online din România - deţinut de Mediafax Group, cel mai puternic grup media din ţară.

GMP Advertising este una dintre cele mai importante agenţii creative independente, făcând echipă cu agenţia Webstyler pentru campaniile de publicitate online.

Întreaga campanie a fost finanţată din fonduri private şi nu a fost afiliată cu nicio instituţie politică sau guvernamentală din România sau din altă parte.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici