Discovery sărbătoreşte 30 ani de la lansare, prin aplicaţia "Curiosity mApp" şi iniţiative umanitare

Discovery Channel sărbătoreşte, miercuri, 30 de ani de la lansarea sa în SUA, în 1985, şi marchează acest moment prin aplicaţia "Curiosity mApp" şi printr-o serie de iniţiative umanitare, desfăşurate inclusiv în România.

127 afișări
Imaginea articolului Discovery sărbătoreşte 30 ani de la lansare, prin aplicaţia "Curiosity mApp" şi iniţiative umanitare

Discovery sărbătoreşte 30 ani de la lansare, prin aplicaţia "Curiosity mApp" şi iniţiative umanitare

Potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX, Discovery Communications sărbătoreşte, miercuri, 30 de ani de când John Hendricks a înfiinţat compania, lansând în 1985 Discovery Channel, prima televiziune din lume dedicată satisfacerii curiozităţii oamenilor în legătură cu lumea care îi înconjoară, prin intermediul programelor de televiziune. De-a lungul vremii, Discovery a adus telespectatorilor istorii şi personaje deosebite şi i-a purtat în locuri din întreaga lume.

În ultimele trei decenii, Discovery Communications a devenit lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plată, cu o medie de 10 televiziuni în peste 220 de ţări, ajungând la aproape trei miliarde de abonaţi din întreaga lume. Din 1989, când Discovery Channel a devenit prima televiziune de documentare lansată la nivel internaţional, oferind programe telespectatorilor din Europa şi nu numai, compania s-a extins constant pe noi pieţe, prin noi canale, formate şi genuri.

În prezent, portofoliul Discovery este alcătuit din televiziuni foarte îndrăgite, precum Animal Planet, TLC, IDx şi Eurosport - liderul paneuropean în conţinut sportiv.

Potrivit comunicatului, în linie cu obiectivul de a-şi păstra poziţia de lider pe segmentul programelor de non-ficţiune, Discovery va investi în acest an 2 miliarde de dolari în programe precum "Racing Extinction", "Life of Dogs" şi "Harley Davidson".

De la momentul 17 iunie 1985, când a transmis primul său program, "Iceberg Alley", pentru cei 156.000 de abonaţi pe care îi avea pe atunci în Statele Unite, Discovery Channel a străbătut o cale lungă. În prezent, este brandul de televiziune care ajunge la 450 de milioane de abonaţi din întreaga lume. În materie de canale de documentare, deşi numărul opţiunilor existente pe piaţa media actuală este mult mai mare faţă de acum 30 de ani, Discovery Channel este în continuare lider pe segmentul său, în topul preferinţelor publicului, nu numai în America, ci şi pe majoritatea pieţelor internaţionale, precizează comunicatul.

În România, Discovery este prezent de peste 18 ani şi are un portofoliu de 15 televiziuni pay-TV: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World, ID Investigation Discovery, Discovery Showcase HD, Animal Planet HD, Discovery Turbo Xtra HD, Discovery Science HD, ID Xtra, Eurosport, Eurosport HD, Eurosport 2 şi Eurosport 2 HD.

Totodată, echipa Discovery din Bucureşti coordonează operaţiunile companiei din Europa de Sud-Est, acoperind 10 pieţe, printre care Bulgaria, Serbia, Croaţia şi Slovenia.

"Discovery a inspirat generaţii întregi de spectatori, de la domeniile de interes, până la modul de a gândi. Mă bucur că fac parte dintr-o echipă care trăieşte în continuare sub semnul curiozităţii şi îi inspiră pe cei din jur să facă acelaşi lucru. Curiozitatea faţă de lumea care ne înconjoară, dorinţa de a o explora şi a o înţelege, preocuparea faţă de viitorul ei sunt lucruri care definesc şi astăzi programele Discovery. În plus, pentru a fi permanent în pas cu interesele spectatorilor noştri, ne extindem aria de interes şi folosim toate mijloacele de comunicare pentru a spune poveşti care să răspundă în continuare curiozităţii fanilor noştri. Lor vrem să le mulţumim la cei 30 de ani de Discovery şi pe ei vrem să-i invităm să sărbătorim împreună trecutul, prezentul şi viitorul Discovery", a declarat Ada Roseti, director de programe pentru Discovery Europa de Sud-Est.

Pentru a marca această aniversare în Europa de Sud-Est, Discovery a lansat o aplicaţie de Facebook pentru fanii săi, inspirată de promisiunea brandului de a satisface curiozităţile telespectatorilor. Denumită "Curiosity mApp", aplicaţia poate fi găsită pe pagina de Facebook Discovery România şi îşi propune să identifice şi să ilustreze cele mai populare curiozităţi ale telespectatorilor din cinci ţări din regiune: România, Bulgaria, Serbia, Croaţia şi Slovenia. Utilizatorii pot alege un domeniu prestabilit dintr-o listă de zece categorii (explorarea Universului, aventură şi supravieţuire, rasa umană, Terra, istorie etc.) şi îşi pot completa propriile curiozităţi. Pe baza datelor demografice ale utilizatorilor, Discovery va genera o hartă digitală la nivel naţional pentru fiecare dintre ţările participante, ilustrând diferenţele în materie de curiozităţi din regiuni diferite ale aceleiaşi ţări şi din ţări diferite din Europa de sud-est.

Tot în contextul aniversării, fiecare echipă Discovery din întreaga lume a luat parte recent la "Discover Your Impact Day", o iniţiativă prin care angajaţii au fost voluntari pentru diverse cauze sociale, în linie cu promisiunea Discovery de a schimba viaţa oamenilor în bine. La nivel global, astfel de proiecte au fost organizate în jurul a trei teme - pământ (voluntarii au plantat copaci, au făcut curăţenie în parcuri etc.); apă (alături de specialişti, angajaţii au instalat containere cu apă în grădinile comunitare etc.) şi oameni (au lucrat cu copiii, au făcut curăţenie în şcoli şi la locurile de joacă etc.).

În România, echipa Discovery a luat parte luni, 15 iunie, la continuarea proiectului "Construim împreună pentru comunitate", lansat în 2012 de Habitat for Humanity, contribuind la construirea a patru case pentru familii defavorizate din Ploieşti.

Informaţii despre evoluţia Discovery sunt disponibile şi pe site-ul aniversar dedicat, http://www.30yearsofdiscovery.com/.

Discovery Communications este lider mondial pe segmentul televiziunilor cu plată, care ajunge la aproape 3 miliarde de abonaţi în peste 220 de ţări şi teritorii. De peste 30 de ani, Discovery le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi explora universul şi de a-şi satisface curiozitatea, prin intermediul brandurilor sale globale de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, ID Xtra, Discovery Science şi OWN: Oprah Winfrey Network.

În 2014, Discovery a preluat pachetul majoritar al Eurosport, liderul panregional în conţinut sportiv din Europa, Asia Pacific, Orientul Mijlociu şi Africa.

De asemenea, Discovery este un furnizor de produse şi servicii educaţionale în şcoli, prin intermediul Discovery Education, şi deţine un portofoliu divers de servicii media digitale, printre care Discovery Digital Networks.

În Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, 16 branduri Discovery ajung la peste 503 de milioane de abonaţi din 108 de ţări şi teritorii, fiind difuzate în 20 de limbi.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici