- Home
- Cultură-Media
- BUCUREŞTI, (12.01.2016, 17:07)
- Madalina Cerban
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Două noi televiziuni în România: Magic TV şi Rock TV se vor lansa în 2016
Grupul media Antenna din Grecia a primit aprobarea Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) să se extindă în România şi să înfiinţeze două noi televiziuni, Magic TV şi Rock TV, care ar urma să se lanseze în prima parte a acestui an şi să reprezinte un spaţiu de promovare a artiştilor români.
37153 afișări
Magic TV şi Rock TV se vor lansa în 2016 (Imagine: Shutterstock)
Pentru lansarea Magic TV şi Rock TV, societatea Kiss TV Music SRL - care este controlată de grupul media Antenna din Grecia - a solicitat Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) două licenţe audiovizuale prin reţele de comunicaţii electronice (prin cablu).
Solicitarea a fost analizată şi aprobată de CNA, în şedinţa de marţi, la care a fost prezentă şi echipa care se va ocupa de lansarea Magic TV şi Rock TV (Liana Stanciu, Cristian Hrubaru, Romeo Repta şi Daniel Klinger), care este comună cu cea care se ocupă deja de celelalte branduri pe care grupul Antenna din Grecia le deţine în România, respectiv Kiss TV, Kiss FM, Rock FM, Magic FM şi One FM.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Emma Stone vrea să fie strigată după numele real. Cum o cheamă, de fapt, pe actriță
-
Ciolacu, declaraţie bizară: "Buzăul nu e în Moldova şi vă rog frumos să nu mă jigniţi"
-
Se construieşte un nou aeroport internaţional în România. Proiectul a primit acordul ROMATSA
-
NATO s-a antrenat în dislocarea rapidă a trupelor pe teritoriul României
Magic TV şi Rock TV vor avea un format tematic-muzical şi vor emite din prima parte a acestui an, la nivel naţional, după cum au declarat reprezentanţii celor două televiziuni.
Investiţia iniţială în echipamentele necesare pentru lansarea Magic TV şi Rock TV este estimată la 30.000 de euro. Cele două televiziuni urmează să se finanţeze din publicitate, potrivit documentelor depuse la CNA.
Pentru distribuţia Magic TV şi Rock TV, reprezentanţii televiziunilor sunt în discuţii cu UPC, RCS&RDS, Telekom, Orange şi Ines Group.
"Este un vis al nostru mai vechi de a transpune în vizual cele două canale Magic FM şi Rock FM, vis care urmează să se fructifice cu ajutorul dumneavoastră. Este prea târziu faţă de evoluţia audiovizuală a omenirii, dar cu siguranţă este un business care va aduce mai multă notorietate şi posturilor noastre de radio şi va fi un spaţiu de promovare a artiştilor români. Artiştii români vor avea o platformă de exprimare", a spus în faţa membrilor CNA, în şedinţa de marţi, Romeo Repta, directorul de reţea al staţiilor deţinute în România de grupul Antenna din Grecia.
"Nu inventăm roata, vrem să replicăm succesul pe care îl avem cu televiziunea Kiss TV, care este de fapt o formulă vizuală a postului de radio Kiss FM. Nu vom revoluţiona televiziunea cu aceste două canale, dar suntem siguri că vom veni cu două canale pe placul celor care consumă muzică de acest fel şi care nu găsesc acum pe piaţa media astfel de canale", a spus, la rândul său, Daniel Klinger, directorul tehnic al staţiilor deţiute în audiovizualul românesc de grupul Antenna din Grecia.
Pe de altă parte, Liana Stanciu şi Cristian Hrubaru, care se ocupă de identitatea posturilor de radio Magic FM şi Rock FM, se vor ocupa şi de cele două televiziuni.
Lansarea Magic TV este "încă o provocare în cariera mea", a spus Liana Stanciu. În acelaşi timp, Cristian Hrubaru a spus că Rock TV îşi propune să aducă rockul "acolo unde îi este locul", respectiv "în atenţia oamenilor".
Antenna Group, care este controlat de familia Kyriakou din Grecia, a intrat pe piaţa audiovizualului din România la sfârşitul anului 2013. Astfel, grupul german de media ProSiebenSat.1 a anunţat pe 23 decembrie 2013 că a vândut televiziunea Kiss TV şi radiourile Kiss FM, Magic FM, One FM şi Rock FM companiei Antenna Group din Grecia.
Valoarea tranzacţiei nu a fost făcută publică, însă achiziţia acestor operaţiuni face parte din strategia Antenna Group de intrare şi de dezvoltare pe noi pieţe din sud-estul Europei, după cum a declarat la momentul respectiv Theo Kyriakou, CEO al Antenna Group, citat de broadbandtvnews.com.
Citește pe alephnews.ro: O avocată în vârstă de 60 de ani a intrat în istorie. Alejandra Rodríguez a fost încoronată Miss Univers Buenos Aires
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ireal ce a putut păți o tânără de 21 de ani, după ce a băut o cafea de la automatul din aeroport
CANCAN.RO
Regele Charles se simte din ce în ce mai RĂU, după diagnosticul de cancer! Ce se pregătește, de fapt, la Buckingham
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe