Europenii se uită la televizor 3 ore şi 37 de minute pe zi

Europenii se uită la televizor, în medie, 3 ore şi 37 de minute pe zi, în timp ce consumul TV la nivel internaţional este de 3 ore şi 8 minute zilnic, potrivit unei cercetări realizată de compania de cercetare Eurodata TV Worldwide/ Mediametrie, la târgul TV Discop East 09 de la Budapesta.

80 afișări
Imaginea articolului Europenii se uită la televizor 3 ore şi 37 de minute pe zi

Europenii se uită la televizor 3 ore şi 37 de minute pe zi

Cercetarea, reprezentativă pentru anul 2008, a fost prezentată de Isabel Mayor, International Sales Manager, Eurodata TV Worldwide/ Mediametrie.

Potrivit studiului, consumul TV la nivel internaţional este de 3 ore şi 8 minute pe zi. Cel mai mult se uită la televizor populaţia din America de Nord, respectiv 4 ore şi 32 minute, urmată de europeni – 3 ore şi 37 de minute şi de persoanele din Asia – 2 ore şi 38 minute.

În ceea ce priveşte ţările europene, în general consumul TV a crescut în 2008 faţă de 2007. Astfel, în Spania, consumul TV a crescut de la 227 minute pe zi în 2007 la 231 minute pe zi în 2008, în Franţa – de la 204 la 215 minute zilnic, iar în Germania – de la 207 la 208 minute zilnic.

O mică diferenţă se înregistrează însă în rândul tinerilor adulţi europeni (18-36 de ani). În cazul acestora, consumul TV a scăzut în Franţa, de la 123 minute pe zi în 2007 la 114 minute pe zi în 2008. În schimb, tinerii germani s-au uitat mai mult la televizor în 2008 (136 minute pe zi) faţă de 2007 (133 minute pe zi). Totodată, şi în cazul tinerilor americani consumul TV a crescut cu 3 minute în 2008 faţă de anul precedent, ajungând la 207 minute zilnic.

Târgul central şi est- european de conţinuturi şi programe TV Discop East 2008 se desfăşoară la Budapesta, între 16 şi 19 iunie.

Potrivit site-ului manifestării, la cea de-a 17-a ediţie a târgului de programe Discop s- au înscris 1.472 de participanţi, dintre care 894 de buyeri şi 502 selleri, la care se adaugă jurnalişti şi vizitatori.

Printre participanţii la Discop se numără şi cele mai importante televiziuni din România, Pro TV, Prima TV, Realitatea TV, Kanal D, Naţional TV, dar şi Televiziunea Română şi companii precum Romtelecom şi DTH Television Grup (Boom TV). Acestora li se adaugă case de producţie şi de distribuţie din România, precum MediaPro Pictures, MediaPro Distribution, Empire Film, Zucchero şi altele.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici